سردبیر روزنامه هاآرتص در پستی توئیتری ویدئویی از حمله ناگهانی و بی‌دلیل سربازان رژیم صهیونیستی به جوانان فلسطینی را منتشر کرد.

حمله ناگهانی سربازان صهیونیستی به جوانان فلسطینی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردبیر اخبار خارجی روزنامه صهیونیستی هاآرتص ویدئویی از اقدامات مجرمانه این رژیم علیه مردم بی‌دفاع فلسطین را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده که بار دیگر خشم مردم جهان را موجب شده است.

همانطور که در ویدئو نشان داده می‌شود جمعی از جوانان فلسطینی به رهبری زنی میانسال در حال شعار دادن با مضمون وطن دوستی هستند که ناگهان دو تن از سربازان صهیونیستی پس از یک گفتگوی درگوشی به قصد دستگیری آن زن، از حصار موانع رد شده و به سمت وی می‌روند. این حرکت سربازان با واکنش جوانان فلسطینی مواجه می‌شود که در این میان یکی از آنها مورد حمله دسته جمعی نیروهای رژیم صهیونیستی واقع می‌شود.

آنها جوان فلسطینی را به بیرون می‌برند و با لگد به جان وی می‌افتند. یکی از آنها فرصت را مغتنم می‌شمرد و با قنداق اسلحه ضربه محکمی را به سر او وارد می‌آورد. ویدئوی این اقدام ناشایست و مجرمانه  در ادامه ارائه شده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار