سخنگوی کمیسیون آموزش از ارائه گزارش وزارت آموزش و پرورش درباره لو رفتن سوالات امتحان نهایی به کمیسیون متبوع خود خبر داد.

مسئولان آموزش و پرورش درباره لو رفتن سوالات امتحان نهایی به مجلس گزارش می‌دهندمیرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شائبه لو رفتن سوالات امتحان نهایی سال 97، اظهار کرد: این موضوع را بنده از طریق رسانه‌ها شنیدم و هنوز صحت و سقم آن به صورت رسمی تایید نشده است.

وی ادامه داد: روال قرنطینه معلمان طراح سوالات امتحان نهایی همواره بوده و در حال حاضر هم با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش سه‌شنبه جاری برای بررسی و ارائه گزارش خود درباره موضوع لو رفتن سوالات امتحان نهایی در کمیسیون آموزش مجلس حضور می‌یابند.

میرزاده با اشاره به اینکه لو رفتن سوالات امتحان نهایی موضوع جدیدی نیست، متذکر شد: این روزها به دلیل گسترش فضای مجازی روند انتشار این ناهنجاری‌ تسریع پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که نظام آموزشی به این صورت باشد، احتمال لو رفتن سوالات امتحان نهایی هم وجود دارد، تصریح کرد: تامین امنیت سوالات امتحانات نهایی بسیار سخت است و امکان به صفر رسیدن تخلفات وجود ندارد.

نماینده مردم گرمی تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی در آموزش و پرورش به این موضوع همواره رسیدگی کردند و قطعا اگر تخلفی صورت گرفته باشد، با متخلفان برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
اگه فرزند خودتون هم شب تا صبح و با دهان روزه درس میخوند و روز بعد میرفت و میدید همه دانش آموزان سوالارو دارن و میگن بیست میشیم چه حالی میشدین؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
چرا سئولات لو رفته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
باید نظارت بیشتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۳۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
یک زمانی مردم حال نداشتند درس بخونند به نا چار سوالات کنکور لو می رفت.وای وای به کجا رسیده ایم که سوالات امتحانات اموزش و پرورش لو رفته.واقعا وای بر ما داریم بکجا می ریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
سوال خرداد 97 قیمت گذاشتند مثلاسوال خردادششم دبستان واسه هر درس کلاس ششم 1100 تومن!کسانی که طراح سوالند از شروع طراحی تا پایان امتحانات در قرطینه بدون موبایل و اینترنت باشند بعد هم سوالات مهر وموم میشه تا حوزه امتحان هر مدرسه مشکل به همین سادگی حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
مگه چی میشه سوالات لو بره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
چه وضعشه ؟چرا سوالات لو میره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
نظام آموزشی وضعیت خوبی نداره
-
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
سراج
۱۱:۰۴ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
من در اینطور جاها بوده ام. از طراح سوال تا مسئول تایپ و تکثیر یا پاکت کردن سوالات و... می توانند با گرفتن عکس یا کپی اضافه و... سوال را به بیروم منتقل کنند. این ها فقط برای دو ریال پول سیاه هستش!
آخرین اخبار