مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مشاوره و خدمات کلینیکی را موجب پیشرفت در تحقق حمایت از کالای ایرانی واقتصاد مقاومتی دانست.

حمایت از کالای ایرانی با مشاوره و خدمات کلینیکیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسعود مهدی زاده گفت: با توجه به دغدغه موجود در سطوح بالای نظام و مدیران ارشد اجرایی و حوزه صنعت در جهت افزایش فرهنگ استفاده از کالای ایرانی ونهادینه سازی اقتصاد مقاومتی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بهره گیری از مشاورین خبره صنعتی در جهت نیل به این چشم انداز تلاش می‌کند.

وی افزود: این شرکت در راستای اقدامات حمایتی خود از صنایع کوچک، ارائه خدمات ومشاوره مناسب به واحد‌های صنعتی به منظور افزایش کیفیت وتولید محصولات داخلی و حضور پررنگ‌تر در چرخه اقتصاد را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت:خدمات کلینیکی به صنایع در این مجموعه در کلیه زمینه‌های مورد نیاز واحد‌های صنعتی از قبیل: ارتقاء تکنولوژی، فرمولاسیون، بسته بندی، بهینه سازی انرژی، نیروی انسانی و بازار با استفاده از مشاورین خبره و متخصص انجام می‌شود.

انتهای پیام// ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.