فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر میانگین باسوادی در اردبیل به نسبت به میانگین کشوری و استانی خوب است که 95.4 درصد باسوادی شهرستان اردبیل را تشکیل می‌دهد.

جواد زنجانی ،فرماندار شهرستان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی برای ما اجرای طرح باسوادی در مناطق مختلف است که امسال برنامه‌ریزی شده 25 درصد افراد بی‌سواد زیرپوشش طرح باسوادی قرار بگیرند.

وی با اشاره به این که شناسایی افراد بی‌سواد برای ما حائز اهمیت است افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند تا بتوانیم بی‌سوادان را شناسایی و نسبت به زیرپوشش قرار دادن آنان اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر میانگین باسوادی در اردبیل به نسبت به میانگین کشوری و استانی خوب است که 95.4 درصد باسوادی شهرستان اردبیل را تشکیل می‌دهد و انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی های اساسی در مدت زمان مشخص بی‌سوادی در منطقه ریشه‌کن شود.

زنجانی اظهار کرد: باید نهضت سوادآموزی در استان برنامه‌ریزی اساسی داشته باشد تا با همکاری دستگاه‌های مربوطه دستگاه‌های مشخص بتوانند در مدت زمان مشخص تمام افراد بی‌سواد را از این طرح بهره‌مند کنند.

انتهای پیام/ ع

اجرای طرح باسوادی در مناطق مختلف اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.