سرپرست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران از برگزاری مسابقات بین المللی وود بال در اردبیل خبر داد.

بهروز منتقمی، سرپرست فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به سابقه استان اردبیل در رشته گلف گفت: استان اردبیل همواره در چند سال اخیر به طور متوالی در رشته گلف در ایران به عنوان تیم های بالای جدول لیگ بوده و از بازیکنان خوبی هم بر خوردار است و این نشان از استعداد ویژه این رشته ورزشی در این استان نشان می دهد.

وی اشاره کرد: امیدواریم که با ایجاد این زمین گلف با توجه به اینکه در استان های همجوار زمینی با این مساحت برای این رشته مفرح وجود ندارد استان اردبیل پل ارتباطی بین تهران و استان های همجوار باشد و یکی از قطب های این رشته ورزشی به حساب بیایید.

سرپرست فدراسیون گلف با اشاره به آماده سازی زمین گلف اشاره کرد: پس از آماده سازی این زمین می توانیم به جرات بگوییم که یکی از بزرگترین و استاندارد ترین زمین های گلف را در ایران داریم که برای برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری، آسیایی و بین المللی در استان اردبیل مشکلی وجود ندارد و ما می توانیم شاهد میزبانی های بزرگ در اردبیل باشیم.

منتقمی گفت: با وجود این زمین، استان اردبیل برای سال 98 می تواند میزبان مسابقات بین المللی وود بال باشد و جهت برگزاری این مسابقات در اردبیل قول مساعد داد.

انتهای پیام/ح

آماده سازی زمین گلف استاندارد در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.