رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شورای اداری استان خراسان رضوی گفت : با توجه به بخشنامه اخیر رئیس جمهور به همه دستگاه‌های اجرایی که ارائه خدمت به مردم از ابتدای تیر در محلی غیر از میز خدمت ممنوع است.

ارایه خدمت به مردم در محلی غیراز میز خدمت ممنوع استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ رضا جمشیدی افزود: از اول تیر امسال ارائه خدمات اداری و پاسخگویی به ارباب رجوع فقط در میز خدمت یا میز خدمت الکترونیک انجام می‌شود از این رو در این استان اقدامات متعدد برای استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اداری انجام شده است.

وی گفت: 66 درصد دستگاه‌های اجرایی نمایندگان خود را به سازمان مدیریت معرفی کرده و حدود نیمی از آنان میز خدمت و متصدی امور آن، سامانه اطلاع رسانی و دیگر تاسیسات مربوط را تعیین و مشخص کرده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شورای اداری استان ادامه داد : 69 درصد پست‌های مدیریتی استان متصدی دارد، برای 103 دستگاه استان 152 هزار شاغل وجود دارد که 54 درصد آن آقایان و 46 درصد بانوان و 73 درصد از این تعداد استخدام رسمی هستند.

وی با اشاره به این که تعداد کل مدیران زن در خراسان رضوی 560 نفر است، گفت: نسبت مدیران زن به کل پست‌های مدیریتی استان 9 درصد است، اما با توجه به بدون تصدی بودن برخی پست ها، این نسبت 13 درصد است.

جمشیدی افزود: در مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته با هدف جذب و نگه داشت نیروی انسانی فوق العاده خاصی لحاظ شده است تا از مهاجرت به شهر‌های بزرگتر جلوگیری شود.

وی گفت: با توجه به روش روی آوردن دستگاه‌ها به سمت بکارگیری نیروی انسانی، تعیین تکلیف کارگروه استانی دفاتر پیشخوان، افزایش 30 درصدی سهم زنان در پست‌های مدیریتی در پایان برنامه ششم ضروری است.

انتهای پیام//ح. ص
 
 
 

 

69 درصد پست‌های مدیریتی استان خراسان رضوی متصدی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.