در حالی که یک سال به انتخابات آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) فرصت باقی است، کم کم نامزد‌ها خود را برای رقابت آماده می‌کنند.

تلاش یک بانوی نروژی برای ریاست آژانس جهانی مبارزه با دوپینگبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المپیک ایران، در حالی که یک سال به انتخابات آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) فرصت باقی است ، کم کم نامزدها خود را برای رقابت آماده می‌کنند.

«لیندا هلِلَند» بانوی نروژی که از سال 2016 نایب‌رئیسی وادا (آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ) را بر عهده دارد، علاقمند است تا ریاست این آژانس را برعهده بگیرد، پستی که هم‌اکنون در اختیار «کرایگ ریدا»ی 77 ساله است.

این بانوی 40 ساله در صورتی که بتواند بر کرسی ریاست تکیه بزند جوانترین فردی خواهد بود که در طول این 18 سال در پست ریاست می‌نشیند.

وی در گفت‌وگو با یک شبکه خبری اظهار کرد: وادا به استقلال، شفافیت و دموکراسی بیشتری نیاز دارد. ما به نقش قدرتمند دولت‌ها نیاز داریم و من می‌خواهم در این خصوص فعالیت کنم.

نایب‌رئیس وادا افزود: فکر می‌کنم بسیار مهم است که تجربه‌ام را به عنوان یک وزیر در این پروسه به اشتراک بگذارم بنابراین ما به تنوع و برابری جنسیتی نیاز داریم. می‌خواهم همه بدانند که از هیچ فعالیتی برای ایجاد ورزش پاک کوتاهی نخواهم کرد.

انتهای پیام/

تلاش کاندیداها برای احزار پست ریاست وادا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار