مرکز توانبخشی سروش تنها مرکز نگهداری معلولین ذهنی و جسمی در جنوب کرمان می باشد که ۸۰ کودک زیر ۱۴ سال در جنوب استان را تحت پوشش قرارداده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به نقل از پایگاه خبری پلیس ،خارج از هیاهوی روزانه در شهر جیرفت و به دور از تمامی دغدغه ها، مرکزی واقع شده که عاشقان توانجویان، عاشقانه 80 کودک معصوم و پاک را نگهداری می کنند.

معلولانی که در مظلومیت و ناتوانی جسمی آنها فقط یک چیز را می بینی و آن هم یاد خدا
این روزها فارغ از هر گونه هیاهو، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت به همراه جمعی از مدیران انتظامی تصمیم گرفتند به دور از تق تق روزانه صفحه کلید رایانه و درگیری های ذهنی با انواع پدیده های مجرمانه، لحظاتی را به دیدن معلولانی بروند تا شاید در ذهن تلنگری باشد برای علت ها، برای بودها و برای باورها

خارج از هیاهوی روزانه، خارج از تمامی نامهربانی‌های روزانه و خارج از تمامی دغدغه های مالی روزانه، مرکزی در شهر جیرفت – جنب سیلو (مرکز سروش) واقع شده که عاشقان توانجویان، 80 کودک معلول را در آغوش کشیده اند و لبخند پرمهر خدا در لقای نگاه معصومانه آمیخته به درد را برایشان ترسیم می کنند.

در اینجا درد پایانی ندارد، تنها مرکز نگهداری معلولین ذهنی و جسمی زیر 14 سال جنوب استان (مرکز سروش) است که 80 معلول روزهای زندگی خود را در آن سپری می کنند.

خانم زادسر مدیر داخلی این مرکز گفت: حضور در این مرکز توانبخشی به معنای قدم نهادن به دیار معصومان و عاشقان خدمت است و این کودکان معصوم گوشه نشینان خاموشند که صدایشان به گوش کسی نمی رسد.

سرهنگ ماشالله ملایی فرمانده انتظامی جیرفت نیز افزود: توفیق خدمت به جامعه معلولین نصیب هرکسی نخواهد شد و باید این فرصت الهی را مغتنم شمرد و با همت عالی و مضاعف تلاش کرد تا این عزیزان از شرایط مناسب زندگی برخوردار باشند.

در پایان این بازدید هزینه تهیه پارچه و ملحفه برای این کودکان به مبلغ 60 میلیون ریال توسط فرمانده و مدیران نیروی انتظامی جیرفت تامین و مستقیما به حساب یکی از تولیدی های شهر جیرفت واریز شد.

شماره حساب 18902182 نزد بانک رفاه جیرفت و یا شماره کارت 5894637000012564 به نام" خیریه بچه های ما" آماده دریافت نذورات و کمک های خیران و مردم نوع دوست برای کمک به مرکز توانبخشی معلولان زیر 14 سال سروش جیرفت است. مردم به محض واریز می توانند مبلغ واریزی را به شماره تلفنهای 09140186500 مدیر مرکز و یا خط ثابت 03443351042 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

کمک به کودکان مرکز توانبخشی در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.