در پی وقوع تیراندازی در مدرسه‌ای در ایندیانا، دانش‌آموزان این مدرسه علیه «انجمن ملی سلاح» تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، به دنبال تیراندازی روز جمعه در مدرسه ای در «نوبلزویل» در ایندیانا، دانش آموزان این مدرسه روز گذشته (شنبه) علیه «انجمن ملی سلاح» تظاهرات کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این تظاهرات پس از آن آغاز شد که یکی از دانش آموزان این مدرسه یک چادر استخدام «انجمن ملی سلاح» را خارج از یک فروشگاه اسلحه در خارج از شهر دید و تصمیم گرفت علیه آن تجمع اعتراضی برگزار کند.

دیگر دانش آموزان این مدرسه هم به همراه والدینشان با درست کردن پلاکاردهایی در این تظاهرات شرکت کردند. روی یکی از این پلاکاردها نوشته شده بود: «نفر بعدی کیست؟ اسلحه نمی خواهیم.»

تظاهرات دانش آموزان در ایندیانا علیه انجمن ملی سلاح+ عکس

این تظاهرات یک روز پس از آن برگزار شد که بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه ای در نوبلزویل، دو نفر مجروح شدند. مهاجم که یکی از دانش آموزان همین مدرسه بود، بدست پلیس بازداشت شد.

مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری نوشت: من و همسرم برای قربانیان این تیراندازی وحشتناک در ایندیانا دعا می کنیم. به همه اهالی نوبلزویل می گوییم که شما در قلب ما هستید و ما برای شما دعا می کنیم.

تیراندازی در مدرسه ای در ایندیانا در حالی رخ داده است که چندی پیش هم دو تیراندازی مرگبار در پارکلند فلوریدا و تگزاس به وقوع پیوست. بر اثر تیراندازی در مدرسه ای در پارکلند فلوریدا، دست کم 17 نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند. در تیراندازی هفته گذشته در مدرسه ای در تگزاس هم 10 نفر کشته شدند.

این درحالی است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به جای یافتن یک راهکار برای مقابله با خشونت های حمل سلاح، پیشنهاد مسلح کردن معلمان را مطرح کرد و حتی گفت به هر معلمی که اسلحه به دست بگیرد، پاداش هم می دهد!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار