پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: امروز همه بازیکنان خوب بازی کردند، اما به نظرم علی شفیعی خیلی عالی بود.

سال افزون: شریفی و شفیعی عالی بودندبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فرهاد سال افزون پس از پیروزی 3 بر صفر برابر تیم ملی والیبال استرالیا درمورد این بازی اظهار داشت: بعد از شکست برابر فرانسه خوشبختانه امروز توانستیم به پیروزی برسیم. روز گذشته خوب بازی نکردیم و بازنده شدیم، اما امروز 3 امتیاز را گرفتیم. استرالیا تیم خوبی است و برابر ما عملکرد خوبی داشت.

او ادامه داد: آن ها چیزی برای از دست دادن نداشتند و با تمام توان بازی کردند، اما ما هم بازیکنان باتجربه ای داریم که توانستند بازی را کنترل کنند تا در نهایت به پیروزی برسیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران درمورد عملکرد بازیکنان ایران خاطرنشان کرد: امروز همه بازیکنان خوب بازی کردند، اما به نظرم علی شفیعی خیلی عالی بود. مرتضی شریفی هم خیلی خوب ظاهر شد. هر بازیکنی با سن و سال او در تیم بزرگسالان بازی کند استرس می گیرد، اما با این وجود وی توانست پتانسیل خود را به خوبی به نمایش بگذارد. فکر می کنم شریفی توانست جواب اعتماد کادر فنی را بدهد و امیدوارم بتواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

سال افزون درمورد بازی فردا برابر ژاپن خاطرنشان کرد: ایران قهرمان آسیا است و باید حریفان آسیایی خود را شکست دهد. امیدوارم فردا هم بتوانیم برنده باشیم و سه امتیاز را به نام خود ثبت کنیم.

انتهای پیام / 

اظهارات بازیکن تیم ملی والیبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار