تیم ملی والیبال استرالیا در دومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ - ۰ مقابل شاگردان کولاکوویچ شکست خورد.

اظهارات والیبالیست های استرالیایی پس از بازی با ایرانبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون والیبال ، تیم های ملی والیبال ایران و استرالیا در چارچوب رقابت های لیگ ملت های والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و بلند قامتان کشورمان توانستند با ارائه یک بازی زیبا با نتیجه 3- 0 برنده این دیدار شوند. 

پیکاک: بازی برابر ایران لذتبخش بود

هریسون پیکاک درمورد شکست 3 بر صفر تیمش برابر ایران اظهار داشت: در بازی امروز نسبت به دیروز کمی بهتر بودیم و پیشرفت داشتیم. دیروز برای ما بسیار ناامید کننده بود.ما با هدف عملکرد بهتری وارد میدان شدیم. اما به سطحی که می خواستیم نرسیدیم نه تنها به بهترین سطح خود نرسیدیم .

او ادامه داد: نمی توانم بگویم این بهترین عملکرد ما بود، اما در تلاشیم به بالاترین سطح خود در این رقابت ها برسیم. بازی در برابر ایران لذتبخش بود. آنها رقیب آسیایی ما هستند، بنابراین شکست در برابر ایران برای ما اتفاقی نیست که بتوانیم به سادگی از آن عبور کنیم. خوشحالم که توانستیم چند قدم رو به جلو حرکت کنیم و تلاش خواهیم کرد در ادامه بهتر از این ظاهر شویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال استرالیا درمورد بازی فردا خاطرنشان کرد: در بازی مقابل فرانسه هم باید جسور باشیم چون چیزی برای از دست دادن نداریم. نباید به این فکر کنیم که تیم مقابل ما چه تیمی است. باید به توانایی های خود اتکا کنیم و به ادامه بازی های خود در لیگ ملت های والیبال بیندیشیم.
پیکاک گفت: اولین هدف ما این است که در لیگ ملت های والیبال بمانیم. البته باید منتظر نتایج چلنجر کاپ باشیم و هدف نهایی ما این است که خود را درمیان تیم های فینال ببینیم.

او درمورد بهترین بازیکن ایران عنوان کرد: نمیدانم ولی فکر می کنم موسوی بهترین بازیکن ایران باشد، چون خیلی متوقف کردنش سخت است.

لینکلن: همیشه از بازی برابر ایران لذت می‌برم

ویلیام لینکلن درمورد شکست 3 بر صفر تیمش برابر ایران اظهار داشت: پاس های معروف، آبشارهای قدرتمند موسوی و عبادی پور روی ما آنقدر فشار وارد کرد که امتیازات زیادی را از دست دادیم.امتیازات تا آخر خیلی نزدیک پیش می رفت، اما سرانجام ما شکست خوردیم نباید فراموش کنیم که  ایرانی ها با تجربه هستند و عملکرد تیمی خوبی دارند.

بازیکن تیم ملی والیبال استرالیا خاطرنشان کرد: من عملکرد خوبی داشتم، اما باید در برخی موارد بهتر کار کنم. اشتباهاتی را مرتکب شدم که نباید می شدم. در کل خوب بود. همیشه از بازی برابر ایران لذت میبرم چون ایران تیم قدرتمندی است و قدرت بلامنازع آسیا هم هست. ذهنیت امروز من هم این بود که با تمام تلاش و قدرت خود برابر این تیم ظاهر شوم.

لینکلن در مورد بازی فردا برابر فرانسه، گفت: به نظرم فرانسه هم همینطور است و بازی برابر آنها هیجان و لذت خاصی دارد. سعی می کنیم از قدرت تیم مقابل نترسیم، اشتباهاتمان را کم کنیم و تا حد توان امتیاز بگیریم. نباید نگران بود که چه کسی آنطرف تور به عنوان حریف قرار دارد و باید بر روی توانایی و مهارت تیمی خودمان تمرکز کنیم. باید بتوانیم با پیروزی برابر فرانسه شگفتی بیافرینیم.

لبدف: برای ما صعود به مرحله نهایی دشوار است

سرمربی  تیم ملی والیبال استرالیا در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:  اول اینکه خوب یکم بیشتر خوابیدیم و استراحت کردیم. در بازی دیروز استرس داشتیم و ثبات کمی در تیم حاکم بود. وقتی آماده بازی هستیم، بازی می‌کنیم ولی وقتی می‌خواهیم مثلا مثل استیل روس‌ها بازی کنیم، ممکن مثل لئون بازی کنیم اما سطح بازی ما عادی می شود البته امروز اینکار رو کمی بهتر انجام دادیم. شکست دیروز کمی موجب دلسردی ما شد اما تمرکز ما در این بازی بیشتر شد. البته هنوز به سطح واقعی تیم خودمان نزدیک هم نشدیم. منظورم این نیست که توان تیمی خودمان رو ارتقا بدهیم بلکه منظورم این است که سطح واقعی ما اصلا اینطور که امروز دیدید نیست.


او افزود: اصلا به بازیکنانی که نیستند فکر نمی‌کنم و فقط به بازیکنانی فکر می‌کنم که در اختیار دارم. منظورم این است که به تخیلات کاری ندارم و به واقعیاتی که وجود دارد، فکر می‌کنم.به بازیکنانم گفتم که حداقل از دو ست یک ست را بگیرید و اگر بتوانید یک ست را بگیرید، توان تغییر نتیجه را خواهید داشت.


لبدوف عنوان داشت : فکر می کنم شش یا هفت تا. البته دیروز گفتم هفت تا و بازی دیروز یکی از همان هفت تا بود که چون شکست خوردیم باید بگویم بازی امروز را باختیم چون در برخی از لحظات مهم بازی نتوانستیم عملکرد واقعی خود را نشان دهیم. فکر می کردیم باید توان بیشتر خرج دهیم و وقتی هم خواستیم این کار را بکنیم، مرتکب اشتباهات بزرگتری شدیم.

او در مورد شانس صعود به مرحله نهایی گفت: نه. برای ما صعود به مرحله نهایی دشوار است. نمی گویم ممکن نیست اما در حال حاضر روی آن تمرکز نمی‌کنم.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار