معاون دانشجویی دانشگاه تهران از آغاز برگزاری انتخابات شورای صنفی در دانشگاه تهران خبر داد.

امروز برگزاری انتخابات شورای صنفی در دانشگاه تهرانحسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزود: انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران از امروز آغاز می‌شود، طبق آئین نامه شورای صنفی وزارت علوم، اختیاراتی به دانشگاه واگذار شده است که طی آن می‌توان در واحدهایی که از نظر جغرافیایی و تعداد دانشجویان شرایط لازم برای ایجاد شوراهای صنفی دارند، انتخابات برگزار کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس امروز انتخابات شورای صنفی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود؛  برخی از واحدهای دانشگاه تهران نظیر خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها نیز شرایط مشابهی با سایر واحدهای دانشگاه برای برگزاری انتخابات دارند.

برگزاری انتخابات شورای صنفی در 10 دانشکده دانشگاه تهران

به نژاد تصریح کرد: دانشگاه تهران حدود 19 دانشکده و پردیس دارد که از این تعداد 10 دانشکده می‌توانند انتخابات شورای صنفی را برگزار کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران یادآورشد: بر اساس این آئین نامه منتخبین شورای صنفی مرکزی دانشگاه، مسئولیت کمیته اجرایی انتخابات را بر عهده دارند لذا هر برنامه‌ و تقویمی در خصوص انتخابات آتی  توسط این کمیته مصوب شود، دانشگاه براساس آن عمل می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار