۲ بازیکن تیم ملی ترکیه دچار مصدومیت هستند و در تمرینات، به طور اختصاصی تمرین می کنند و به دیدار مقابل ایران نمی رسند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکیه درحالی هفتم خرداد در ورزشگاه "فاتح تریم باشاک شهیر" برگزار می‌شود که شاگردان کی روش آماده حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه  و ترک ها برای مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ آماده می شوند.

این مسابقه برای مرد پرتغالی تیم ملی حساسیت زیادی دارد و بر همین اساس، ۲۴ بازیکن اصلی خود را برای این دیدار و بازی با یونان دعوت کرد تا بتواند با قدرت، بازیکنانش را برای حضور در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال آماده کند. اما این مسابقه زیاد برای لوچسکو و کادرفنی تیم ترکیه حساسیت ندارد و به جز بازیکنان مطرحی مانند سلچوک اینان، سردار عزیز، بوراک ایلماز، گوخان گونول، عمر توپراک، اونال، امره مور و اکرین به اردوی تیم ملی دعوت نشدند و حالا خبر می رسد ۲ بازیکن دیگر این تیم به نام های ولکان باباکان و عبدالقادر عمور، به دستور سرمربی تیم به صورت اختصاصی تمرین می کنند و به دیدار مقابل ایران نمی رسند.

بر همین اساس، سرمربی رومانیایی تیم ملی ترکیه تصمیم گرفت تا هارون تکین، دروازه بان ۲۹ ساله تیم بورسیا اسپور را به اردو دعوت کند تا برای دیدار مقابل ایران، تونس و روسیه آماده شود.

این دروازه بان عضو تیم ملی ترکیه برای یورو ۲۰۱۶ بود اما بازی نکرد و تنها سابقه بازی ملی او به دیدار مقابل مولداوی در دیدار دوستانه باز می گردد که با نتیجه ۳ بر یک ترک ها به پایان رسید.

همچنین باباکان، دروازه بان نخست این تیم محسوب می شود و از سال ۲۰۱۴ در این تیم عضویت دارد و تا کنون ۲۹ بازی ملی کرده است و از سویی دیگر، عبدالقادر عمور ستاره ۱۸ ساله ترک ها است که در باشگاه ترابوزان اسپور بازی می کند و مدنظر باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا هم است. این بازیکن سابقه بازی ملی در رده بزرگسالان را ندارد اما برای تیم زیر ۱۷ و ۱۹ سال ترکیه بازی کرده است.  این ۲ بازیکن به همراه هاکان چالهان‌اوغلو، ستاره میلان و ۸ بازیکن دیگر، غایبان لوچسکو برای دیدار با ایران هستند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ترکیه، قرار است یکشنبه ۷ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه فاتح تریم استانبول برگزار شود.

انتهای پیام/

غیبت بازیکنان ترکیه به ۱۱ بازیکن رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار