تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری دیدار دوستانه با یونان، ۱۱ خرداد راهی آتن می شود.

تیم ملی فوتبال ۱۱ خرداد به یونان می رودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی قرار است، هفتم خرداد در ورزشگاه فاتح تریم استانبول به مصاف تیم ملی ترکیه برود که سپس ۵ روز بعد باید در آتن با یونان دیدار کند.

شاگردان کی روش پس از دیدار با شاگردان لوچسکو، تمرینات شان را در کمپ تمرینی بشیکتاش ادامه می دهند و سپس برای دیدار با یونان آماده خواهند شد.

تیم ملی تاکنون با تیم های تونس، الجزایر، ازبکستان بازی های تدارکاتی انجام داده و قرار است در ۳ بازی دوستانه بعدی به مصاف تیم های ترکیه، یونان و لیتوانی بازی کند.

البته در دیدار ایران با ترکیه، ۸ بازیکن اصلی این تیم به نام های سلچوک اینان، سردار عزیز، بوراک ایلماز، گوخان گونول، عمر توپراک، اونال، امره مور و اکرین حضور ندارند و بازیکنانی با تجربه کمتر مقابل شاگردان مرد پرتغالی تیم ملی قرار می گیرند.

تیم ملی پس از بازی هفتم خرداد مقابل ترکیه، ۱۱ خرداد و یک روز پیش از برگزاری بازی با یونان راهی پایتخت این کشور می شود و پس از یک جلسه تمرینی، با شاگردان میشائیل اسکیبه بازی می کنند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ترکیه، قرار است یکشنبه ۷ خرداد ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه فاتح تریم استانبول برگزار شود.

انتهای پیام/

زمان سفر تیم ملی ایران به یونان مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار