شهرداری اصفهان برای افزايش مشاركت شهروندان در مديريت شهري، سامانه "پيام شهروند" را راه اندازی کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام اداره ارتباطات رسانه اي شهرداري اصفهان، در گردهمايي روابط عمومي هاي مناطق، مديريت ها، معاونت ها و سازمان هاي وابسته شهرداري اصفهان به مناسبت روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي، به منظور مشارکت فعال شهروندان در امور شهری  از سامانه "پيام شهروند" رونمايي شد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷  در اين باره مي گويد: همشهريان  مي توانند به صورت 24 ساعته و از طريق تماس با تلفن 137 پيام هاي صوتي خود را به سامانه"پيام شهروند" ارسال كنند و دغدغه‌های خود را در میان بگذارند.

حامد سحاريان با تاكيد بر اين كه باید شهروندان اصفهانی با مدیریت شهری مشارکت سازنده ای داشته باشند، ادامه مي دهد: پيام هاي شهروندان در اداره ارتباطات مردمي شهرداري اصفهان بررسي مي شود و پيام هايي كه مخاطب آنها شهردار باشد براي دفتر شهردار در قالب فايل صوتي ارسال تا تصميم گيري شود.

به گفته وي ، دغدغه های شهروندان در هر موضوع شهری از طريق حوزه مربوطه پيگيري و بعد از مشخص شدن پاسخ نهایی، نظر قطعی به شهروندان اعلام مي شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.