مسئول مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام از برگزاری کارگاه نقاشی در این مجتمع با حضور هنرمندان ایلامی هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان خبر داد.

کارگاه نقاشی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سید روح‌الله صالحی بیان کرد: در این کارگاه زنده 10 نفر از هنرمندان هنرهای تجسمی استان به خلق آثار هنری نقاشی و طراحی با موضوع آزادسازی خرمشهر می‌پردازند.

وی، بابیان اینکه این کارگاه عصر روز پنج‌شنبه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار می‌شود، اظهارکرد: آشنایی نسل جوان با سالروز آزادسازی خرمشهر، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، انتقال پیام و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به زبان هنر و تجلیل از هنرمندان هنرهای تجسمی از اهداف برگزار این کارگاه است.

صالحی، با اشاره به اینکه نمایشگاهی از آثار خلق‌شده توسط هنرمندان نیز در این مجتمع دایر می‌شود، افزود: علاوه بر هنرمندان، اقشار مختلف می‌توانند جهت حضور و شرکت در این کارگاه به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مراجعه کند.

مسئول مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام ادامه داد: آزادسازی خرمشهر نقش بسیار مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است و زبان هنر بهترین ابزار در راستای انتقال ارزش‌ها و فرهنگ پایداری به نسل جوان است.

وی، در پایان از عموم مردم، هنرمندان و به‌ویژه جوانان و نوجوانان برای شرکت و بازدید از این کارگاه که با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان برگزار می‌شود، دعوت کرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری کارگاه نقاشی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.