مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: ۱۶ هزار واحد مسکونی ویژه برای خانوار‌های دارای دو عضو معلول در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کیومرث سلگی مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور در حاشیه تودیع و معارفه مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس با اشاره به ساخت ۱۶ هزار واحد مسکونی ویژه برای خانوار‌های دارای دو عضو معلول بیان کرد: ساخت مسکن برای این خانوار‌ها با مشارکت خیران مسکن ساز کشور در حال ساخت است، که ۳ هزار و ۳۰۰ واحد آن آماده واگذاری است.

وی تصریح کرد: تامین مسکن نیازمندان و خانوار‌های دارای دو عضو معلول در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت داشته و این اعتبارات ازحساب ۱۰۰ امام (ره) بوده که با مدیریت جهادی و در حال انجام است.

سلگی ادامه داد: طرح ساخت مسکن ویژه خانوار‌های دارای دو عضو معلول با مشارکت بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی و انجمن خیرین مسکن‌ ساز اجرا می‌شود که تسهیلات ویژه کم بهره و بلاعوض برای این طرح در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام (ره) اظهار کرد: برای خانواده‌های دارای دو عضو معلول و بیشتر بر اساس تفاهم نامه بین بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و سازمان ها‌ی مسئول در شهر‌ها ۳۰ میلیون تومان و در روستا‌ها ۱۶ میلیون تومان کمک بلاعوض تعیین شده است.

وی اضافه کرد: ۱۷ هزار واحد مسکونی در کشور ویژه اقشار محروم و نیازمند در ۵ سال اخیر ساخته شده که بخشی از ۳۰ هزار واحد مسکونی در حال اجرا در بیش از ۱۲۰ شهر کشور ساخته شده است.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات شمس ارجمندی تقدیر و عباس خالقداری به عنوان مدیر عامل جدید انجمن خیرین مسکن ساز فارس معرفی شد.
انتهای پیام/ت

ساخت خانه‌های خیر ساز برای خانوار‌های نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار