۱۰۰ هکتار از زمین‌های ملی در قلات از دست متصرفان خارج شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اظهار کرد: در دومین مرحله از بازپس گیری زمین های ملی تصرف شده در منطقه قلات شیراز، بیش از ۱۰۰ هکتار از این زمین‌ها و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در آن ها بازپس گیری و تخریب شد.

وی ادامه داد: این زمین‌ها در حاشیه جاده شیراز - سپیدان به صورت گسترده توسط سودجویان تصرف شده بود که با حکم قضایی و پیگیری مسئولان منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان از آنان بازپس گرفته شد.

وی بیان کرد: در مرحله نخست رفع تصرف زمین‌های ملی در منطقه قلات شیراز ۵۰ هکتار از دست متصرفان خارج شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با دادستان‌های شهرستان‌ها هر هفته زمین‌های ملی و منابع طبیعی از دست متصرفان بازپس گرفته می‌شود.

اختری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز هم با بیان اینکه بیشترین تصرفات و تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی صورت گرفته از شهروندان خواست از خرید و فروش این زمین‌ها خودداری کنند.

ذوالقدر مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی فارس هم تصریح کرد: در پلاک هفت منطقه قلات ۳۰۰ هکتار از زمین‌ها به صورت غیرقانونی تصرف شده که با تشکیل پرونده قضایی پیگیر رفع تصرف هستیم.

انتهای پیام/ن

بازپس گیری زمین های ملی در فارس

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.