مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: قاچاقچیان سیگار خارجی و گوشی تلفن همراه در شعبه ویژه تبریز به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به کشف ۷۸۱ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و تعدادی ساعت و هندزفری با نشان‌های مختلف از سوی پلیس آگاهی استان ادامه داد: این کالا‌ها ۴ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال ارزش دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به ارایه نکردن مدارک لازم قانونی توسط صاحبان کالاها، پرونده قاچاق برای آن‌ها تشکیل و به تعزیرات حکومتی تبریز ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: به پرونده قاچاق این کالا‌ها در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی و متهمان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

یوزباشی همچنین با اشاره به کشف مقادیری سیگار خارجی از یک واحد مسکونی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان با کسب اطلاع از منابع موثق مبنی بر انبار مقادیر زیادی سیگار خارجی قاچاق در پارکینگ یک واحد مسکونی، به محل مراجعه و در بازرسی از آن ۲ هزار و ۵۰۰ باکس سیگار خارجی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش این سیگار‌ها یک میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال است، گفت: پرونده کشف این محموله پس از تشکیل به تعزیرات حکومتی استان ارسال و در شعبه ۸ بدوی تبریز رسیدگی شد.

یوزباشی افزود: متهم این پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال محکوم شد. 

 

انتهای پیام/ش

کشف ۷۸۱ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.