مدیر کل امور اجتماعی استانداری اصفهان گفت: برگزاری نشست های چهل چراغ در محلات و مناطق حاشیه ای تاثیرگذاری فراوانی خواهد داشت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمود ابراهیمی در چهارمین جلسه از سلسله نشست های چهل چراغ با اظهار خرسندی از استقبال چشم گیر شهروندان اصفهانی از این سلسله نشست ها گفت : برگزاری این برنامه با محوریت ارائه محتوای آموزشی برای خانواده ها در امر تحکیم خانواده و پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی در بستر جامعه بسیار ثمربخش خواهد بود .

وی اظهار داشت : مناطق حاشیه ای شهر و محلات این مناطق تشنه برگزاری این نشست ها بوده و چنان چه مقدمات برگزاری این برنامه ها در این مناطق مهیا شود بی شک شاهد کاهش وقوع آسیب های اجتماعی در این مناطق خواهیم بود .

  تعامل شهرداری اصفهان و سازمان بهزیستی در حوزه مباحث اجتماعی کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در حاشیه حضور در سلسله نشست های چهل چراغ گفت : برگزاری این برنامه بر اساس  الگوی یادگیری فعال و درگیرکردن ذهن مخاطبان در امر یادگیری از ابتکارات به جای مسئولان اجرایی این برنامه بوده است .

مرضیه فرشاد عملکرد شهرداری اصفهان در حوزه مباحث اجتماعی را خلاقانه دانست و خاطرنشان کرد : ورود و نحوه اجرای اقدامات شهرداری اصفهان در حوزه مباحث اجتماعی در کشور همواره جزو بهترین عملکردها بوده است و سازمان بهزیستی استان در زمینه تامین محتوای آموزشی در حوزه موضوعات اجتماعی و رفتاری آمادگی هر نوع همکاری با شهرداری را خواهد داشت .

 مشارکت شهروندان در فراگیری مباحث تربیتی و اجتماعی رمز موفقیت سلسه نشست های چهل چراغ بوده است

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز دعوت از دکتر محمدرضا عابدی و راضیه ایزدی را جزو نقاط قوت این برنامه دانست و گفت : اساتید مدعو در این سلسله نشست ها توانسته اند ارتباطی متقابل و دوسویه را با مخاطبان برنامه برقرار کنند و از این طریق تاثیرگذاری ارائه مباحث آموزشی را تا حد زیادی ارتقاء بخشیده اند.

کورش محمدی اظهار داشت : این شیوه اجرایی که خود شهروندان در فراگیری مباحث به طور جدی شرکت داشته باشند ، عمق تاثیرگذاری فرآیند آموزشی را به دنبال داشته است .

 

اتنهای پیام/ م

برچسب ها: استانداری ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.