جشن روشندلان دارالقرآن روح الامین آمل با حضور روشندلان شهر‌های مازندران در آمل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمیدرضا جانبازی مدیرعامل دارالقرآن نابینایان و کم بینایان مازندران گفت: دارالقرآن نابینایان و کم بینایان در شهر‌های آمل، قائمشهر، ساری، بهشهر، گلوگاه، بابل، محمودآباد، نکا و میاندورود راه اندازی شده و امیدواریم در سال جاری با کمک نیکوکاران و مردم، مراکز قرآنی ویژه نابینایان در شهر‌های غرب استان نیز راه اندازی شود.

وی افزود: با توجه به علاقمندی نابینایان و کم بینایان به فراگیری قرآن، موسسه روح الامین دارالقرآن نابینایان و کم بینایان مازندران مصمم به ساخت مرکز قرآنی و دارالقرآن در شهر‌های غرب استان است.

مدیرعامل دارالقرآن نابینایان و کم بینایان مازندران از خیران خواست تا در ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی کمک‌های خود را برای ساخت مراکز قرآنی ویژه روشندلان استان اهدا کنند.

جانبازی که خود از جامعه نابینایان است، گفت: موسسه دارالقران روح الامین از سال ۱۳۸۴ با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی و برای ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش قرآن فعالیتش را در مکان استیجاری آغاز کرد.

وی تعداد اعضای این موسسه را بیش از ۴۰۰ نفر از افراد نابینا و کم بینا اعلام کرد و افزود: حدود ۷۰ نفر از این افراد حافظ یک یا ۳۰ جزء قرآن کریم هستند.

انتهای پیام/ م

گلریزانی برای روشندلان دارالقرآن روح الامین آمل

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.