آیت الله حسین نوری همدانی:

عزت انقلاب اسلامی مرهون خط شکنی مجاهدان و مجتهدان است

آیت الله نوری همدانی گفت: امنیت، آسایش و عزت انقلاب اسلامی مرهون خط شکنی مجاهدان و مجتهدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در کنگره بزرگداشت آیت الله محمدی لائینی و یادواره شهدای روحانی مازندران در مصلای امام خمینی نکا با بیان اینکه مدافعان حرم همواره برای مقابله با صهيونيست ها آماده هستند و دست از دفاع از اسلام و انقلاب برنمی‌دارند، افزود:دشمن بداند  در ایران، قاسم سلیمانی‌های فراوانی زندگی می کنند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع، حکومت، قدرت و مدیریت را بدون جهاد امری نادرست دانست و افزود : اولین قدم پیامبران در زمان حیات و حکومتشان رفتن به سراغ ستمگران بود تا ریشه‌های ظلم و ستم را در بین مردم از میان بردارند.

آیت الله نوری همدانی گفت: تا زمانی که ریشه ستمکاران  از میان برداشته نشود قطعا پیروزی اسلام ناب محمدی با مشکل روبرو می‌شود پس  باید تا حد امکان در این مسیر طبق ارزش‌های دینی و اسلامی، ریشه‌های ظلم را از بین ببریم.

وی با اشاره به ماندگاربودن علما و روحانیت در اندیشه‌های مردم گفت: قدم، گفتار، منش و اندیشه علما از صدر اسلام تاکنون زبانزد و در جان مردم باقی است.

 عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه قرآن و اهل بیت (ع) عین گرا هستند ، گفت: تمامی جزئیات قرآن و فرهنگ اهل بیت (ع) برای ما به عنوان درس است تا برای زندگی خودمان پیاده کنیم.

آیت الله نوری همدانی افزود:برگزاری همایش‌هایی این چنینی ضربه‌ای به دشمنان اسلام است و در این مسیر هر قدمی که منجر به ضربه زدن به دشمنان و استکبار شود عمل صالح محسوب می‌شود.

وی گفت: تمامی دیکتاتور‌ها و مستکبرین در تمامی عصر‌ها با اسلام مخالفت کردند و ما نیز بر خلاف خواسته این زورگویان خواستار عرضه اسلام ناب محمدی به مردم هستیم.

آیت الله نوری همدانی افزود: ما به دنبال این هستیم اسلام بدون حاشیه، سبک و قدرت عظمت سابق تجدید پیدا کند.

در پایان این مراسم از کتاب سلوک محمدی و موصل دربند توسط آیت الله نوری همدانی و استاندار مازندران رونمایی شد.

آیت‌الله‌ حسین نوری‌همدانی  روز جمعه برای انجام سفر چهار روزه  وارد مازندران شد.

حضور در گردهمایی علما و روحانیان استان، حضور در کنگره شهدای روحانی و بزرگداشت آیت‌الله لائینی در نکا و دیدار با مدیران، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و ورزشکاران منتخب در ساری، دیدار با نیرو‌های مسلح و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های سفر چهار روزه آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی به مازندران اعلام شد.

انتهای پیام/ر



برگزاری کنگره آیت الله محمدی لایینی با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار