گوشه‌ای از زندگی نامه شهیدعلی صمدییکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهیدعلی صمدی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید.
شهیدعلی‌صمدی در یکی از روستاهای شهرستان خوی بنام قرخ یاشار متولد می‌شود . تا پایان اول دبیرستان آن زمان به تحصیل خویش ادامه می دهد ولی به خاطر اینکه از نظر مالی بتواند به خانواده اش کمک نماید ترک تحصیل می کند و وارد ارتش می گردد .
پس از پیروزی انقلاب اسلامی جهت انجام ماموریتی از سردشت عازم بانه می شود و در همان ماموریت حین درگیری با ضدانقلاب از خدا بیخبر نارنجکی از سوی دشمن به داخل سنگر شهید علی صمدی پرتاب می شود و او در حالیکه فریاد تکبیرش دل کوهساران را به لرزه در آورده بود در شبانگاه 24 اسفند 59 جمع شهیدان گلگون کفن می پیوندند.
انتهای پیام/

بیوگرافی شهیدعلی صمدی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار