سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت:شاهد تجمعاتی هستیم که با فراخوان در فضای مجازی شکل می گیرند.

فراخوان تجمعات از طریق فضای مجازیبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، درجلسه  وضعیت بازار و راهکار‌های مناسب برای برخورد با احتکار وگران فروشی گفت: این روز‌ها شاهد اعتراضات و تجمعاتی هستیم که با هر بهانه‌ای و با فراخوان‌هایی در شبکه‌های مجازی شکل می‌گیرند.

وی بر لزوم دقت دستگاه‌های اجرایی و هوشیاری برای مدیریت وضعیت کنونی تأکید کرد و افزود: باوجود فرمایشات رهبری مبنی بر کنترل بازار و اینکه مردم برای تأمین کالا‌های اساسی دچار چالش نشوند، اما اقدامات بدون هماهنگی با نهاد‌های نظارتی در بازار اعم از احتکار و یا گران فروشی شاهد هستیم و این باعث نگرانی جدی شده است.

ملانوری تصریح کرد:  قیمت‌ها بر اساس قانون حمایت از حقوق مصرف کننده نیست و این موجب اخلال شده لذا بازار باید تنظیم شود و نظارت را باید قوی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هم با اشاره به اینکه در حال حاضر مرجع قیمت گذاری بهم ریخته است؛ افزود: اینکه هر کسی نرخ تعیین کند هرج و مرج می‌شود.

ارسلان میری افزود: متاسفانه هم اکنون با عدم نرخ گذاری و تشتت در نرخ‌ها مواجه هستییم لذا تعزیرات حکومتی آماده است تا برای ساماندهی وضع موجود ورود کند.

این نشست به منظور بررسی وضعیت بازار وبه دنبال گزارش های مردمی ناشی از گران فروشی برخی اقلام مورد نیاز مردم برگزار شد.

انتهای پیام/ح

تجمعات با فراخوان فضای مجازی را شاهد هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار