معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری همایش خدیجه مادر امت، در این استان خبر داد.

برگزاری برنامه های فرهنگی مذهبی در همدان  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام سید حسن رضوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه همدان به  مراسم جزءخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در حسینیه سیدالشهدای باغ بهشت همدان در ایام ماه رمضان اشاره کرد وافزود:این مراسم هر روز از صدا و سیمای مرکز استان همدان به صورت زنده پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش استانی «خدیجه؛ مادر امت» به مناسبت سالروز درگذشت حضرت خدیجه (س) در روز دهم ماه رمضان برگزار می شود، گفت: برگزاری مراسم شب‌های قدر و شام غریبان شهادت حضرت علی(ع) و نیز جشن ولادت میلاد امام حسن مجتبی(ع) از  برنامه  های این همایش است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه همدان ادامه داد: فضاسازی برای برگزاری این برنامه‌ها از سخنرانان کشوری و مداحان معروف استان در این مراسم‌ها دعوت خواهیم کرد.

رضوی با اشاره به برپایی سلسله‌ جنبش‌های باشکوه با عنوان «کریم آل طه امام حسن مجتبی(ع)» در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه  افزود: برپایی سفره‌های کریمانه افطار و کمک‌های مردمی به میمنت ولادت امام حسن مجتبی(ع) مورد توجه است.

وی به برنامه پذیرایی و توزیع سحری در شب‌های قدر در بقاع متبرکه شاخص استان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی خیمه‌های معرفت خصوصاً در شب‌های احیاء را در دستور کار داریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه همدان بیان کرد: هماهنگی برای برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر موضوعات مورد توجه است.

انتهای پیام/ب

برگزاری همایش خدیجه مادر امت در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار