مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بر گسترش برنامه‌های فرهنگی و ملی و مذهبی در سطح جامعه تاکید کرد.

ضرورت گسترش برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی‌زاده در مراسم جشن بزرگ روز جوان در ملایر  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان هدف از برگزاری جشن‌ها را در مناسبت‌های مختلف تکریم و ادای احترام به ساحت بزرگان دین و ائمه اطهار(ع) دانست و اظهار کرد: مردم ما باید از برنامه‌های فرهنگی و هنری شاد استفاده کنند و فضای جامعه، فضایی با نشاط و مفرح باشد.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما یک جامعه فرهنگی و اهل ذوق و هنر است، گفت: باید برنامه‌های فرهنگی و هنری با حفظ و رعایت شئونات اسلامی و مذهبی گسترش پیدا کند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به سبقه فرهنگی شهرستان ملایر تصریح کرد: این امر این نشأت گرفته از زحمات و تلاش علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی است و اگر می‌خواهیم این صفت برای ما باقی بماند باید با وحدت و تلاش نوجوانان و کودکانمان را به سمت و سوی این قبیل برنامه‌ها ترغیب و تشویق کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد فضای مفرح و شاد در جامعه نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های فرهنگی است گفت:  با اجرای چنین فضایی در محیط کار و زندگی بهتر می‌توان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه معارف دینی، قرآنی، هنری و... گام برداریم.

جمالی‌زاده در ادامه با اشاره به برگزاری جشن ویژه نیمه‌شعبان در بوستان سیفیه ملایر گفت: این جشن در شب نیمه‌شعبان با همکاری ادارات و نهادهای مختلف برگزار می‌شود که قرار است این برنامه به صورت مستقیم از شبکه سیمای استان همدان پخش شود.
 
انتهای پیام/ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.