فرماندار شهرستان اهر گفت: بیکاری جوانان از دغدغه‌های مهم در شهرستان اهر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمودی فرماندار شهرستان اهر در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر گفت: در راستای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در شهرستان اهر، پرداخت تسهیلات اعم از انفرادی و برای واحد‌های تولیدی جهت توسعه و یا بسترسازی‌های مناسب برای سرمایه گذاری‌های جدید در تولید و اشتغال از اولویت‌های مهم است که تحقق این امر در گرو همکاری و همراهی تمامی ادارات و بانک‌ها با تسهیل روند پرداخت‌ها و سرمایه گذاری هاست.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت‌های تسهیلات از سوی بانک‌ها از منابع داخلی است، از دریافت کنندگان تسهیلات و ادارات معرفی کننده به بانک‌ها انتظار می‌رود بازپرداخت تسهیلات دریافتی را نیز در اولویت قرار دهند تا بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جدید به متقاضیان دیگر با مشکلی روبرو نشوند.

فرماندار شهرستان اهر همچنین خواستار پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال و تولید بر حسب میزان پیشرفت کار از سوی بانک‌ها و ادارات دخیل در این امر و پیگیری تحقق اشتغال و تولید از سوی دریافت کنندگان تسهیلات شد.

وی همچنین ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی جهت عرضه محصولات تولیدی را از اولویت‌ها در شهرستان اهر دانست و خواستار ایجاد بازارچه‌ها برای عرضه و فروش محصولات تولیدی از سوی شهرداری در نقاط مختلف شهر شد.

محمودی همچنین خواستار عملیاتی شدن مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری از سوی ادارات عضو که منجر به حل مشکلات در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان اهر می‌شود شد. 

 

انتهای پیام/ش

تاکید بر  پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال و تولید

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.