همایش ملی کورد و کوماری ئیسلامی (کرد و جمهوری اسلامی) به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه و با همکاری جمعی از نخبگان، امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

همایش ملی کُرد و جمهوری اسلامی در شهرستان بانه برگزار می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام حسن رهبر رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: استان‌های کردنشین کشور هم، چون آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه و ایلام بالغ بر ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند پس می‌طلبد این جانفشانی و ایثارگری کُرد‌ها را برای تمام مردم کشورمان بازگو کنیم.

حجت الاسلام حسن رهبر عنوان کرد: مردم کردزبان خدمات و زحمات زیادی قبل و بعد از انقلاب برای پیروزی و استمرار این نظام اسلامی کشیدند وامروز هم برای حفظ و پایداری آن در صحنه حضور دارند.

وی اظهارداشت: در مقابل هم نظام خدمات زیادی به این مردم کرده است که متاسفانه به دلیل اینکه بخوبی بیان واطلاع رسانی نشده است کمتر کسی از آن آگاهی دارد.

وی بیان کرد: از آنجاکه امسال وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌شویم به عنوان اولین استان کشور با برگزاری همایش ملی کورد وکوماری ئیسلامی این رویداد مهم را جشن می‌گیریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه به محور‌های همایش اشاره کرد و اظهارداشت: اقتصاد، فرهنگ، سیاست، هنر، عدالت اجتماعی، ایثار و شهادت و دفاع از انقلاب اسلامی از محور‌های این همایش است که تمامی علاقمندان در سراسر کشور می‌توانند مقالات خود را در این زمینه به دبیرخانه همایش واقع در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه ارسال کنند.

حجت الاسلام رهبر مهلت ارسال مقالات را تا ۱۵ خرداد ماه امسال خواند و بیان کرد: این همایش ۱۴ تیرماه امسال با حضور مسئولان کشوری واستانی در سالن همایش هتل پنج ستاره هاله بانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

همایش ملی کرد در کردستان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.