سرهنگ راب منینگ، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد، اقدامات پنتاگون بخشی از رویکرد کلی دولت آمریکا برای حل و فصل مسایل مربوط به ایران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ راب منینگ، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد، اقدامات این وزارتخانه بخشی از رویکرد کلی دولت آمریکا برای حل و فصل مسایل مربوط به ایران است.

منینگ گفت: «پنتاگون در حال ارزیابی این مسئله است که ارتش می‌تواند چه اقدامی در جهت حمایت از این سیاست کلی صورت دهد، سیاستی که در وهله نخست، هدف آن تحت فشار قراردادن ایران از نظر اقتصادی با استفاده از اعمال دوباره تحریم‌ها و اعمال فشار بر متحدان آمریکا به منظور قطع تجارت با ایران است چرا که این تجارت بر اساس مفاد توافق هسته‌ای ایران میسر شده است.»

منینگ در این نشست خبری که به صورت دوربین خاموش برگزار شد، بیان داشت: «هرگونه اقدام جدید بخشی از تلاش گسترده‌ای خواهد بود که شامل اقدامات وزارت خارجه و خزانه‌داری است. آمریکا قصد دارد همه اقدامات لازم را برای مقابله و برخورد با نفوذ منفی ایران در منطقه اعمال کند.»

سخنگوی پنتاگون اضافه کرد: «ما در حال حاضر در حال بررسی این مسئله هستیم که اقدامات کنونی خود را شدت بدهیم یا اینکه اقدامی جدید صورت دهیم.»

انتهای پیام/

اظهارات ضد ایرانی سخنگوی پنتاگون

برچسب ها: برجام ، آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار