پس از اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر وضع شدیدترین تحریم‌ها علیه کشورمان، سخنگوی پنتاگون نیز اعلام کرد وزارت دفاع این کشور با «نفوذ مخرب ایران در منطقه» مقابله خواهد کرد.

یاوه‌گویی سخنگوی پنتاگون: با نفوذ مخرب ایران در منطقه مقابله می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، پس از اظهارات امروز (دوشنبه) مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، درباره وضع شدیدترین تحریم های اقتصادی علیه ایران، وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) نیز بر اتخاذ رویکردی خشن تر در قبال تهران که شامل تشدید اقدامات فعلی و یا برداشتن گام‌هایی جدید می شود، تأکید کرد.

راب منینگ، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، روز دوشنبه در سخنانی خطاب به خبرنگاران و در ادامه یاوه گویی مقامات واشنگتن علیه کشورمان، اعلام کرد: ما اقدامات مورد نیاز را برای مقابله با نفوذ مخرب ایران در منطقه خاورمیانه اتخاذ خواهیم کرد.

منینگ در ادامه ادعاهای بی اساس خود گفت: آنها (ایرانی ها) یک نیروی ثبات زدا در منطقه هستند ... و ما هر چه در توان داریم به کار خواهیم بست تا این شرایط را اصلاح کنیم. وی با اشاره به بکارگیری راه حل جامع در دولت آمریکا برای تغییر نفوذ ایران در منطقه، گفت واشنگتن تا دستیابی به هدفش به اقدامات خود در این زمینه ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/

اظهارات سخنگوی پنتاگون درباره تشدید اقدامات خصمانه علیه ایران

برچسب ها: آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار