آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: یکی از راه های بهره گیری بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان گره گشایی از مشکلات زندانیان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در جمع اعضای ستاد برگزاری مراسم گلریزان گفت: یکی از راه های بهره گیری بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان گره گشایی از مشکلات زندانیان است.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه سبقت گرفتن بندگان خدا در اعمال نیک است و انفاق از جمله اعمالی است که به هر اندازه افزایش یابد به همان اندازه در کاهش مشکلات جامعه بخصوص مشکلات نیازمندان تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان تصریح کرد: اعضا ستاد دیه استان سمنان با دعوت از نیکوکاران استان برای جمع آوری هر چه بیشتر کمک های مردمی و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده هایشان تلاش کنند.

محمود باهنر مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان هم گفت: امشب در سمنان جشن گلریزان در تالار باغ شهر ، هفتم خردادماه در کانون شهید بهشتی شاهرود، نهم خرداد ماه در تالار فرهنگیان گرمسار و بیستم خرداد هم در تالار جوان دامغان برگزار می شود .

انتهای پیام / ق

بهره گیری از رمضان با گره گشایی از مشکلات نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.