فرماندار مشهد؛

باید ترویج خرید کالاهای ایرانی و تقییج فعل مصرف کالای خارجی فرهنگ شود

فرماندار مشهد گفت : در دنیای امروز نمی توان با روش های قدیمی تنها از تبلیغات و اطلاع رسانی استفاده کرد بلکه باید روش های عملیاتی تری انتخاب شود.

باید ترویج خرید کالاهای ایرانی و تقییج فعل مصرف کالای خارجی فرهنگ شود.به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدرحیم نوروزیان معاون استاندار و فرماندار مشهد در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مشهد افزود: باید برای ساماندهی بازار ارز در درجه اول تحقیقات میدانی و اطلاعاتی انجام شود تا شبکه ها و سرشاخه های قاچاق ارز و دلالان بزرگ شناسایی و با آن ها برخورد جدی صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه مدیریت تقاضا برای ترویج خرید و مصرف کالاهای ایرانی و تفییج فعل مصرف کالای خارجی لازم است مد نظر همکاران باشد، گفت: فضای رسانه ای بسیار اهمیت دارد.

 

گفتنی است در این جلسه گزارشی از مصوبات قبلی ارائه شد و طرح هایی جهت یکسان سازی نرخ ارز و ساماندهی بازار ارز با شفاف سازی نحوه ی واگذاری ارز بیان شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین پیشنهاداتی جهت مدیریت بازار طلا و جلوگیری از قاچاق طلا مطرح شد که از جمله می توان به طرح هایی چون استاندارد سازی روند تولید و فروش طلا، بازرسی مبادی ورودی برای جلوگیری از ورود قاچاق طلا ، بررسی میدانی و انجام تحقیقات اطلاعاتی برای شناسایی سرشاخه ها و دلالان بزرگ فروش غیر قانونی ارز و همچنین ساماندهی صرافی های سطح شهر اشاره نمود.

 

انتهای پیام// ج.ر

 

برگزاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان مشهد

برچسب ها: قاچاق ، تولید ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.