اسحاقی گفت:مرحله دوم مسابقات دو و میدانی لیگ طلایی کشور دو و میدانی کاران قمی توانستند مدال‌های طلا و برنز و سهمیه انتخابی المپیک نوجوانان برای قم را کسب کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد رضا اسحاقی، دبیر هیئت دو و میدانی استان قم،گفت:مرحله دوم مسابقات دو و میدانی لیگ طلایی کشور در حالی در پیست آفتاب انقلاب تهران آغاز شد که دو و میدانی کاران قمی در شروع این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند و حتی در یکی از مواد صاحب مدال طلای کشور شدند.

اسحاقی عنوان کرد: در ماده ۱۰۰ متر، مهدی رضایی دو و میدانی کار جوان و آینده دار استان قم اگرچه در مصاف با بزرگان این ماده روی سکو نرفت اما با ثبت حد نصاب ۱۰ ثانیه و ۷۱ صدم ثانیه توانست ورودی انتخابی المپیک نوجوانان را به دست بیاورد. در این ماده محمد باقر محمدی دیگر دونده قمی هشتم شد.

دبیر هیئت دو و میدانی قم ابراز کرد: در ماده ۱۱۰ متر با مانع نیز علی کشاورز موفق شد با زمان ۱۵ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه پس از میلاد سیار از کردستان و امین به رزی از اصفهان مدال برنز کشور را به دست بیاورد در حالی که حد نصاب حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۱۳ ثانیه و ۷۰ صدم ثانیه بود.

وی اضافه کرد: در این مسابقات در ماده ۴۰۰ متر، رضا ملک پور دو و میدانی کار قمی با زمان ۵۱ ثانیه و ۱۸ صدم ثانیه به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت و بالاتر از مهدی پیرجهان از آذربایجان شرقی و میلاد رمضانی دیگر شرکت کننده از این استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پرتاب وزنه، محمد حسین اسکندری با پرتابی به طول ۱۷ متر و ۸۰ سانتی متر پنجم شد در حالی که برای کسب مدال برنز، یک متر کم آورد. در این بخش حد نصاب حضور در بازی‌های آسیایی ۱۹ متر و ۶۰ سانتی متر بود که هیچ یک از پرتابگران موفق به ثبت آن نشدند.

انتهای پیام/ح

کسب مدال‌های طلا و برنز و سهمیه انتخابی المپیک نوجوانان برای قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار