علی رضایی برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان قم انتخاب شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان قم ظهر یکشنبه برگزار شد و رئیس پیشین این هیئت ورزشی برای یک دوره ۴ ساله دیگر در سمت خود ابقا شد و مسئولیت امور این رشته ورزشی المپیکی در استان خود را در دست گرفت.

در این مجمع انتخاباتی که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد حسین کیهانی رئیس فدراسیون دوو میدانی به عنوان رئیس مجمع، اداره امور مجمع را بر عهده داشت و پس از استماع سخنان حاضرین رأی گیری انجام شد.

در شرایطی که رضایی برای تکرار دوره ریاست خود رقیبی نداشت، توانست از ۱۴ رأی موجود ۱۳ رأی را به دست بیاورد و بار دیگر مسئولیت اداره هیئت دو و میدانی استان قم تا بهار سال ۱۴۰۱ را در دست بگیرد.

مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی در استان‌ها با نظارت فدراسیون‌های مربوطه و با حضور اعضای مجمع به نمایندگی از ورزشکاران، داوران و مربیان مرد و زن و باشگاه‌ها برگزار می‌شود و روش تعیین روسای هیئت‌های ورزشی محسوب می‌شود.

رضایی ۴ سال قبل پس از پایان دوره ریاست ابوالقاسم اکرمی به عنوان رئیس هیئت دو و میدانی انتخاب شده بود و در بازه زمانی ۴ سال اخیر دو و میدانی قم توانست در سطح کشور به ویژه در رده‌های سنی پایه به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه سازندگی دست پیدا کند.

انتهای پیام/ح

علی رضایی به عنوان رئیس هیئت دو و میدانی قم انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار