سازش شکات 6 پرونده مالی و خانوادگی در شورای حل اختلاف، موجب آزادی 6 محکوم زندانی شد.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران و طبق خبر ارسالی از مجتمع شماره ۲۴ در روز شنبه مورخ ۲۹/۲/۱۳۹۷، در خصوص ۶ فقره پرونده مالی و خانوادگی رسیدگی شده در سال ۹۶، مجدداً بررسی و خواهان پرونده‌ها به صورت تلفنی دعوت و تلاش و مشاوره در راستای اصلاح ذات البین منتج به آزادی ۶ نفر زندانی پرونده‌های مذکور شد.

در این راستا سه نفر محکوم با موضوع مطالبه وجه به نام‌های آقایان م.الف، ن.ق، و ع.ز که هر کدام به ترتیب محکوم به پرداخت ۱۰۸ میلیون ریال پس از یک سال، ۲۰ میلیون ریال پس از ۳ ماه و ۱۰ میلیون ریال پس از ۵ ماه از گذشت محکومیت خود از زندان آزاد شدند.

همچنین در خصوص پرونده‌های خانوادگی الف.ن محکوم به پرداخت ۵۲ میلیون ریال نفقه فرزند پس از ۲ ماه، ک.الف محکوم به پرداخت ۲۲ قطعه سکه تمام بهار آزادی پس از ۳ ماه و  م.ح محکوم به پرداخت ۴۲ میلیون ریال نفقه و مهریه به میزان ۱۱۰ قطعه سکه تمام بهار آزادی پس از حدود ۴ ماه از سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان، آزاد شدند.

سازش ۳ فقره پرونده مالی جمعاً به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در شعبه ۶۴۱

گفتنی است؛ در روز شنبه مورخ 1397/02/29، ۳ فقره پرونده با موضوع مطالبه وجه به مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، با تلاش اعضای شعبه شماره ۶۴۱ مجتمع شماره ۳۲ با سازش مختومه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار