مراسم اعطای اولین دوره جایزه ادبی استاد محمد قهرمان ، شاعر و مصحح متون سبک هندی ، در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسي مشهد برگزار می شود .

برگزاری مراسم اعطای نخستین دوره جایزه ادبی قهرمان در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سلمان ساکت دبیر اولین دوره جایزه ادبی قهرمان گفت : این مراسم که فراخوان آن در اردیبهشت ماه سال گذشته اعلام شد ، به همت مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه و با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اينكه در اين مراسم چند تن از متخصصان ادبيات دوره صفوي و نزديكان زنده ياد محمد قهرمان سخنرانی خواهند داشت ، افزود : دکتر محمدجعفر یاحقی و دکتر محمود فتوحی از اعضای هیأت داوران نیز در خصوص روند داوری این جایزه ادبی سخن خواهند گفت .

ساکت با بیان اینکه پروفسور ریکاردو زیپولی و پروفسور چندرشیکهر از دیگر اعضای هیأت داوران این جایزه ادبی هستند ، گفت : در دوره اول این جایزه کتاب ها و رساله های مقاطع تحصیلات تکمیلی در حوزه ادبیات دوره صفویه و سبک هندی در سه سال اخیر بررسی و داوری شده است .

گفتنی است این مراسم دوشنبه ، 31 اردیبهشت ماه در تالار دکتر شریعتی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام// ف.ح

 



مراسم اعطای نخستین دوره جایزه ادبی قهرمان در مشهد برگزار خواهد شد



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.