امام جمعه خوانسار گفت: دلیل خروج آمریکا از برجام ترس از قدرت گرفتن ایران بود، خوشحالی آمریکا در لغو 10 سال فعالیت هسته‌ای ایران به منظور 10 سال تأخیر در قدرت ایران در انرژی هسته‌ای بود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام رسول خواجه کریمی دیروز در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: انسان باید عمر خودش را در راه اطاعت و بندگی خدا و با انجام اعمال نیک بگذراند.

وی با اشاره به این‌که امروز مهم‌ترین و الویت‌دارترین موضوع دنیا اقتصاد و مال است، تصریح کرد: دنیا برای این که کشور ایران دچار شکست شود فشار اقتصادی می‌آورد.

امام جمعه خوانسار گفت: آمریکا هر روز برای تحریم اقتصادی ایران یک برنامه‌ریزی جدید مطرح می‌کند و کشورهای عربی نیز راه  فشار اقتصادی را برای آمریکا ترسیم می‌کنند.

وی  با بیان این‌که مال یک متاع دنیوی است که در اختیار هیچ انسانی تا ابد نمی‌ماند، افزود: تمام جنگ‌ها در دنیا به خاطر اقتصاد و طمع‌ورزی به دنیا است.

خواجه کریمی با بیان این‌که امام یک شخصیت بی‌نظیر و بی‌بدیل در عصر خودش بود و حتی زندگی امام  قابل مقایسه با سایر هم ترازهایش نیست، افزود: فروغ برجسته‌ای امام این بود که انقلاب اسلامی را در مقابل غول مستکبران ایجاد کرد.

وی با بیان این‌که هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی تاکنون تشکیل نشده است، افزود: در استمرار این انقلاب تمام سرکرده‌های مستکبران یکی پس از دیگری نابود می‌شوند.

امام جمعه خوانسار گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت بی‌نظیر در عالم بود، انقلاب تحولی عظیم بود که یک دفعه عالم غرق در مادیات را به جهت معنویت تبدیل کرد و انسان‌ها به جای مادی‌گری به معنوی‌گرائی تبدیل شدند.

وی با بیان این‌که امام یک پدیده‌ای به وجود آورد که با تمام پدیده‌های دنیا متفاوت‌تر است، افزود: هر چه به افکار، اندیشه‌ها و آثار امام پی‌ببریم، به وجود نورانی و بی نظیر امام پی برده‌ایم زیرا پدیده‌ای که امام ایجاد کرده است بشریت را به سوی صلح و صفا پیش می‌برد.

خواجه‌کریمی گفت: دنیای مادی با تمام اهتمام و امکانات خود در جهت مقابله با انقلاب اسلامی به کارگیری شدند، تمام دنیا مقابل  فکر و اندیشه‌های امام و آثاری که در عالم ایجاد کرده در مقابله هستند.

امام جمعه خوانسار گفت: امام احیاگر شهادت‌طلبی بود، اوج شهادت طلبی در صحنه دفاع مقدس برای جهانیان ترسیم شد و همین شهادت طلبی موجب هراس اسرائیل و آمریکا شد که داعش را طراحی کردند.

وی افزود: با شهادت طلبی بود که داعش در سوریه و عراق شکست خورد، اسرائیل و آمریکا شهادت طلبی را تروریست معرفی کردند.

خواجه‌کریمی خاطرنشان کرد: همه مستکبران در مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی کردند تا انقلاب را براندازند اما اگر با قدرت نمایی و با فتح سنگرهای مستکبران جشن 40 سالگی انقلاب را  برگزار می‌کنیم، انقلاب می‌تواند تمام سنگرهای مستکبران را به نفع مستضعفین فتح کند.

وی تأکید کرد: باید به آثار و برکات نظام در جشن 40 سالگی انقلاب پرداخته شود، برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب مقابله با دشمن است یک جهاد و مبارزه جدی است و باید باشکوه‎تر برگزار شود.

امام جمعه خوانسار با اشاره به این‌که هر فشاری از جمله اقتصادی، نظامی و ... با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی است، افزود: تمام حیله‌ها از جمله برجام برای براندازی انقلاب بود هر چند شکل ظاهری برجام برداشتن تحریم بود، در آینده حیله بودن برجام آشکار می‌شود.

وی افزود: دلیل خروج آمریکا از برجام ترس از قدرت گرفتن ایران بود، خوشحالی آمریکا در لغو 10 سال فعالیت هسته‌ای ایران به منظور 10 سال  تأخیر در قدرت ایران در انرژی هسته‌ای بود.

خواجه‌کریمی در پایان گفت گفت: آمریکا نگران ساخت کلاهک هسته‌ای نبود بلکه نگران قدرت گرفتن ایران در زمینه انرژی ‌هسته‌ای  و استمرار آن بود.

 

انتهای پیام/م

جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی(ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.