مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ما به‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری با حقوق ماه خرداد پرداخت می شود.

حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان واریز شدبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری عصر امروز یکشنبه سی‌ام اردیبهشت ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: احکام افزایش حقوق سالانه و همچنین همسان سازی حقوق بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۹۷ طی روزهای آینده صادر و مابه التفاوت مربوط به ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری با حقوق ماه آینده (خرداد) پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
پس لشگری ها چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۰۴:۴۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام
کسورات بیمه خدمات اردیبهشت نسبت به فروردین در فیش حقوق بازنشستگان 6 برابر شده است. شاید این همان خدماتی است که قرار بود به بازنشستگان داده شود. احتمالاً این هم یک نوع خدمت رسانی که از درک ما خارج است و مانند تورم کاهشی است و ما نمی فهمییم. اصولاً رفاه برای بازنشستگان فراوانه و .........
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مظلوم ذولت
۰۱:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدا پدر مادر این آقای تقی زاده مدیر جدید صندوق بازنشستگان را بیامرزه که از وقتی این محترم عزیز به این سمت آمده حقوقهای ما یک روز مانده به آخر برج به حساب هایمان واریز می شود . انصافا در این مدت چهار پنج ماهه کمی نفس راحتی کشیده ایم . ان شااله که احکام ما بازنشستگان مظلوم دولت با همسان سازی درست و دیدنی در این خردادماه بتواند گرهی ازمشکلات مان باز کند ان شااله . آقا تقی زاده خیلی ارادتمندیم آقا . ممنونم از شما .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
تامین اجتماعی هم هنوز حقوقها را واریز نکرده چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
سراج
۰۰:۳۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
من سال 91 بازنشسته شدم. معلم نمونه استان و ناحیه و صد تقدیر نامه و دو تا مدرک دانشگاهی... دریافتی ام پس از این هفت سال تازه یک و پانصد است. روی حکم یک و هفتصد... چکار کنیم واقعا؟ آموزش و پرورش نه زمینی به ما داد نه خانه ای. هیچ مزایایی نداشتیم و نداریم. پاداش هم 24 تومان بود که دود شد رفت روی هوا. الان هم می گویند شما معلم نیستی و کارمند صندوق بازنشستگی هستی و مشکلاتت به ما ربط ندارد... والله خیلی پشیمانم از این که معلم شدم. دیابت و فشار خون و بیماری های دیگر دیگر توانی برای حق التدریس ندارم. متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
اشناس
۰۰:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
فقط دروغ هنوز تا این لحظه حقوق بازنشستگی اردیبهشت واریز نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدایا۱میلیون و۳۰۰هزارحقوق برام ریختن یه بچه دارم که مشکل گفتاروتکلم داره درهفته ۹۰هزارتومان به گفتار درمان میدم بچه دومم برج۸به دنیا میاد ...خدایا نمیدانم چکنم ازاین ۱میلیون و۳۰۰هزار۹۰۰هزار باید قسط بدم دیگه پول اب وبر ق وگاز به کنار..بخدا دارم دیوانه میشم بخدا ارزوی مرگ دارم
آخرین اخبار