رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جوانی ۲۱ ساله که به شیوه زورگیری و تهدید با سلاح سرد، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کرم یوسف وند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: ساعت ۲۱:۰۰ مورخه 1397/01/23 دو نوجوان در بلوار قدس در حال تردد بودند که سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ به آن‌ها نزدیک شده و با تهدید سلاح سرد و قدرت نمایی اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه یکی از آن‌ها به ارزش تقریبی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌کند و بلافاصله از محل متواری می‌شود.

زورگیر دولت آباد به دام افتاد + عکس

سرهنگ یوسف وند در توضیح نحوه دستگیری سارق گفت: تنها پس از گذشت چند روز از زمان سرقت، نوجوانی که سارق اقدام به سرقت گوشی تلفن همراهش کرده بود در مورخه 1397/01/27 و در حین تردد در داخل پارکی در محدوده خیابان شهید بروجردی موفق به شناسایی سارق گوشی تلفن همراه خود می‌شود که بلافاصله به واحد گشت کلانتری ۱۶۷ دولت آباد مراجعه و موضوع را به مأموران اطلاع می‌دهد؛ مأموران نیز با اطلاع از حضور جوان زورگیر در داخل پارک، قبل از هرگونه اقدامِ جوان سارق جهت سوار شدن به موتورسیکلت و متواری شدن از محل موفق به دستگیری وی شده و در همان بازرسی اولیه نیز یک قبضه سلاح سرد از این جوان موتور سوار کشف می‌شود.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در خصوص روند تحقیقات از متهم پرونده بیان داشت: با انتقال متهم به نام امیرحسین. ش. (۲۱ ساله) به پایگاه نهم پلیس آگاهی، وی در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب سرقت و زورگیری از مالباخته شد، اما با انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان، لب به اعتراف گشوده و به ده‌ها فقره زورگیری گوشی تلفن همراه و همچنین کیف قاپی در مناطق مختلف شهرری، دولت آباد و سیزده آبان اعتراف کرد و انگیزه خود از ارتکاب سرقت‌ها را تأمین هزینه موادمخدر مصرفی خود از نوع شیشه بیان داشت.

زورگیر دولت آباد به دام افتاد + عکس

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ده‌ها فقره زورگیری و کیف قاپی در مناطق مختلف شهرری، دولت آباد و سیزده آبان و با توجه به احتمال افزایش مناطق سرقت‌ها و به منظور شناسایی شکات و مالباختگانی که توسط متهم مورد سرقت، زورگیری و تهدید قرار گرفتند، هماهنگی‌های لازم با بازپرس شعبه چهارم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری جهت انتشار بدون پوشش تصویر متهم انجام شده است؛ لذا از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند، دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در شهرری – خیابان آستانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دستگیری سارق تلفن‌های همراه در شهرری و دولت آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
این یه وجبی زورگیری کرده دوتا بخوابونید بیخ گوشش سکته میکنه
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چرا اسامی این افراد را معرفی نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
وقتی طرف خودش با زبون خودش اعتراف کرده دهها فقره دزدی و زورگیری کرده چه اصراری دارن ملت کار و زندگی اشونو ول کنن بیان دنبال شکایت مگه یکی دو تا شکایت کافی نیست و حتما باید همه اون ده بیست نفر بیان تا دادگستری به مجازات دهها فقره ای رضایت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
مگه شکات تو شکایتشون تلفن و موبایلشونو ننوشتن خب زنگ بزنن تا بیان ملت علم غیب ندارن که سارق رو گرفتن و صب تا شبم روزنامه دستشون نیست که بفهمن بیان
آخرین اخبار