مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: ایجاد و تکمیل مجتمع‌های بین راهی و وجود بقاع متبرکه در مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس، توانسته است نقش قابل توجه‌ای در کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای در نوروز 97، ایفاء کند.

مجتمع‌های بین راهی و بقاع متبرکه نقش موثری در کاهش حوادث جاده‌ایبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مهدی فروزان در جلسه کارگروه مجتمع‌های بین راهی استان افزود: در نوروز 97 با اهتمام تمامی دستگاه‌های خدمات رسان، تلاش بر ایجاد فضای آرام توام با نشاط برای زائران و مسافران آقا علی بن موسی الرضا (ع) بود که در همین زمینه با انجام بازدید‌های میدانی در سال 96 از مجتمع‌های بین راهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و پیگیری و نظارت بر فعالیت مجتمع‌های بین راهی منتج به ارایه خدمات مطلوب شد.

وی گفت: این کار باعث افزایش ماندگاری زائران در مجتمع‌ها برای استراحت و اقامت‌های کوتاه مدت گردید که همین موضوع باعث رفع خستگی، ادامه مسیر با نشاط و بالندگی و در نهایت موجب کاهش میزان حوادث جاده‌ای شده است.

فروزان افزود: در نوروز 97 با برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اداره کل امور اوقاف و خیریه استان، اکثر بقاع متبرکه که در مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس هستند به جهت استراحت در اختیار زائران قرار گرفت .

انتها پیام//ح. ص
 

افزایش ماندگاری زائران در مجتمع بین راهی موجب کاهش حوادث جاده‌ای می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار