استاندار اصفهان گفت: مواضع مدبرانه و عاقلانه رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور محترم طراحی های دشمن را نقش برآب کرده و این عده باید بدانند دولت جدا از نظام نیست و دست از تخریب دولت بردارند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به شعار سال در خصوص حمایت از کالای ایرانی اظهارکرد: تحقق بخشیدن به این شعار نیازمند رویکرد و فرهنگ سازی دارد و باید این رویکرد آغاز شود و تولید و مهارت ها به نقطه ای برسد که کشور بتواند روی پای خود بایستد.

استانداراصفهان با بیان اینکه در چند سال گذشته شعار سال پیرامون مسائل اقتصادی بوده است، تصریح کرد: با حرکت منسجم می توانیم همانند کشورهای توسعه یافته مطرح شویم.

مهرعلیزاده با اشاره به سرآمد بودن کشور در صنعت وتجارت گفت: ایران با کشورهای صرفاً مصرف کننده تفاوت دارد ودر واقع علم، دانش، فرهنگ و استعدادهایی که در کشور وجود دارد، آن را متمایز از کشورهای همسایه کرده است.

مهرعلیزاده با تاکید بر بیهوده بودن کاغذ‌بازی‌ها در ادارات افزود: باید عزم و اراده ملی در قانون گذاری ها ایجاد شود.برخی اختلاف های کوچک بین اداری را برای تسهیل امورکنارگذاشت.

وی در ادامه به بد عهدی آمریکا وخروج آمریکا از برجام اشاره  واظهارکرد: آمریکا با خروج ازآن تمام دنیا را به بازیچه گرفته و این حرکت توهین آمیز، ماهیت آمریکا را برای تمام سران دنیا مشخص کرد.

مهرعلیزاده با توجه به هدف آمریکا که تعلیق تحریم ها و معلق نگه داشتن مردم ایران بود، افزود:اکنون عضو مزاحم برجام حذف شده و هیچکس به اندازه مردم ایران نمی توانند آینده خود را تشخیص دهند.

وی  با اشاره به شناخته شدن چهره‌ی آمریکا برای جهانیان افزود: همه دنیا فهمیدند که به آمریکا نمی توان اعتماد کرد و این امر نقطه عطفی در تاریخ خواهد بود.

مهرعلیزاده با بیان اینکه ایران از استعداد بالای نیروی انسانی در تمامی زمینه ها برخوردار است، افزود: این عزت و سربلندی ایرانی بود که با تدبیر شخص رهبری و دولت صورت گرفت و در این دو سال اخیر بسیاری از تحریم ها برداشته شد، ولی خوی وحشیگری آمریکا نتوانست همراهی کند.

وی با اشاره به تفرقه افکنی ها واقدامات دشمن نسبت به ضربه زدن به اقتصاد کشورتصریح کرد : مواضع مدبرانه و عاقلانه رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور محترم طراحی های آنها را نقش برآب کرده است.

استانداراصفهان در پایان اظهارکرد: از کلیه فعالان بخش‌های اقتصادی می خواهم که با همت کامل و حرکت جهادی برای عملیاتی کردن شعار مقام معظم رهبری و استفاده از این فرصت اقدام نمایند تا کشور را به آنچه لیاقت دارد برسانیم.

گفتنی است در این نشست گزارش کمیته پیگیری شورا از اجرای طرح مصوبات تامین اجتماعی در سال ۹۶ و پیشنهادات کمیته کارشناسی شورا در خصوص اصلاح دستورالعمل اجرایی آیین نامه هیأت های تشخیص مطالبات تأمین اجتماعی به جلسه ارائه شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.