رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: در ایام ماه مبارک رمضان هرگونه روزه‌خواری با جدیت برخورد و منجر به صدور رأی در کمترین زمان ممکن خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ عبدالله سعادتیان در جمع مدیران شهرستان لنده با تبریک ماه رمضان اظهار برخورد با روزه‌خواری با جدیت پیگیری می‌شودداشت: روزه‌خواری در ملاء عام با برخورد جدی قضایی رو به رو خواهد شد.
وی افزود: کسانی که در این ماه حرمت‌شکنی و اقدام به روزه‌خواری کنند با جدیت هرچه تمام‌تر پرونده آنها تکمیل و منجر به صدور رأی در کمترین زمان ممکن خواهد شد.
رئیس داد گستری شهرستان لنده در ادامه به برخی اظهارنظرها در خصوص دستگاه قضایی اشاره و تصریح کرد: با هر گونه اظهارنظری که در راستای دخالت در امر قضا به صورت آگاهانه و ناآگاهانه صورت گیرد به صورت جدی برخورد خواهد شد.
سعادتیان با بیان اینکه از نقد سازنده استقبال می‌کنیم یادآور شد: برخی اظهارنظرها نقد نبوده بلکه تخریب دستگاه قضایی را به همراه دارد، ما در راستای عمل به قانونبا مسؤولان تعامل داشته و داریم.
وی با اشاره به استقلال دستگاه قضا یادآور شد: دستگاه قضایی درعرض هیچ اداره و دستگاه خاصی نبوده و به صورت کاملاً مستقل کار خود را ادامه می‌دهد.
انتهای پیام/غ

ممنوعیت روزه خواری در لنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.