رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان از احداث کارخانه بازیافت نخاله در این شهر خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛علی فتحی نیا رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: تخریب های گسترده ناشی از جنگ تحمیلی از یک سو و انجام ساخت و سازهای انجام شده در طی سال های اخیر از سوی دیگر، سبب انباشت حجم زیادی از نخاله ها در سطح شهر آبادان شده که در زمان حاضر این نخاله ها به عنوان یک معضل در سطح شهرستان نمود پیدا کرده است.

وی افزود: به دلیل قرار گرفتن شهر آبادان در میان دو رودخانه و محدودیت زمین در آن، ناگزیر به پیگیری برای احداث کارخانه بازیافت نخاله ساختمانی هستیم که خوشبختانه سرمایه گذاری نیز در این باره اعلام آمادگی کرده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان گفت: سرعت بخشی در اجرای این طرح مشروط به همکاری و همراهی دستگاه های مرتبط اعم از بهداشت، محیط زیست، فرمانداری، شهرداری و منطقه آزاد اروند دارد.

فتحی نیا افزود: مکان هایی برای اجرای این طرح پیش بینی شده که نیاز به ارزیابی زیست محیطی، بهداشتی و اقتصادی دارد که پس از انجام به عنوان یک چالش برای شهر به شمار نرود.

وی گفت: در زمان حاضر مسیر جاده علی ابن ابی طالب به سمت محل دفن زباله شهری به عنوان یکی از مکان های پیشنهادی خوب دارای تمام شرایط لازم است که در صورت صدور به هنگام مجوزهای لازم کارخانه در مکان مذکور احداث می شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان افزود: به طور حتم در صورت همکاری خوب و نزدیک دستگاه های مرتبط می توان تا پایان امسال عملیات اجرایی این کارخانه آن را آغاز کرد

انتهای پیام/ د

کارخانه بازیافت نخاله در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.