دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت خوزستان از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت با نام جشن رمضان٩٧ در اهواز از فردا، 30 اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم موسوی، دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت خوزستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در دهه نخست ماه مبارک رمضان بیان داشت: این نمایشگاه از 30 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا 8 خرداد ماه سال جاری برپا خواهد بود.

وی محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت را در موزه هنرهای معاصر اهواز عنوان و اظهار کرد: این نمایشگاه در تاریخ مذکور از ساعت 18 تا 23 پذیرای علاقمندان است، ضمن اینکه محصولات این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف به فروش می‌رسند.

موسوی در ادامه افزود: امسال در بخش عفاف و حجاب بیش ترین و جدی ‌ترین اقدام انجام می‌شود، ضمن اینکه دستاورد و محصولات جدیدی نیز امسال در این بخش ارائه خواهد شد.

معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد خوزستان، ورکشاپ‌ها را از بخش‌هایی عنوان کرد که در نمایشگاه امسال بیش تر مورد توجه قرار گرفته است و از این رو در بخش سازه‌ها در این دوره از نمایشگاه ورکشاپ‌ها و کارگاه عملی ارائه می گردد.

این مقام مسئول گفت: بخش کودک نیز به یک موسسه سپرده شده و این غرفه به شکل جدی مانند سال‌های گذشته به عرضه محصولات می پردازد.

سید کریم موسوی اذعان داشت: 2 سیاه چادر قومیت عرب و بختیاری و نزدیک به 10 غرفه مردم نهاد به شکل فروش به نفع برخی ارگان‌ها، گروه‌ها و اقشار آسیب پذیر نیز برای بازدید کنندگان برپا خواهد شد.

وی، برگزاری حلقه‌های معرفتی را یکی دیگر از کارهای جدی در نمایشگاه امسال عنوان و اظهار کرد: مردم می توانند به شکل چهره به چهره و پرسش و پاسخ بسیاری از پرسش‌های دینی، اجتماعی و معضلات خود را با کارشناسان مربوطه مطرح نمایند.

موسوی به عرضه کتب مربوط به این حوزه از ناشرانی از استان‌های تهران، مشهد و همدان در این نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: کتاب، نرم‌افزارهای قرآن، قلم‌های قرآنی و در بخش کودک نیز هر آنچه که مربوط به کودک قرآنی است عرضه می‌ گردد.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه قرآن و عترت برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار