معاون پرورشی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی گفت:۳۵ درصد مدارس استان، در ۴ سال گذشته توسط نیکوکاران مدرسه ساز و مدرسه یار نوسازی و تجهیز شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علمی معاون پرورشی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی در همایش خیرین مدرسه ساز در هشترود گفت: خیرین بهترین بندگان خدا در روی زمین هستند چرا که با ساختن مدرسه و تجهیز مدارس کار خدایی انجام میدهند و کودکان و نوجوانان را به پای میز و مدرسه می‌کشانند.

وی افزود: در بعضی از مدارس فضا آنقدر نا مطلوب است که انگیزه درس خواندن را از دانش آموزان می‌گیرد از این رو آموزش و پرورش نیازمند یاری رساندن نیکوکاران مدرسه ساز است.

حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز در این مراسم گفت: کمک به مدارس و تجهیز مراکز آموزشی یکی از کار‌های خدا پسندانه است و وجود خیرین در هر منطقه‌ای باعث خیر و برکت می‌باشد.

وی اظهار داشت: عملکرد مدیریت آموزش و پرورش هشترود از لحاظ کسب رتبه‌های علمی دانش آموزان در کشور و جذب خیرین ستودنی است.

امین امینیان فرماندار هشترود نیز در این مراسم خاطر نشان کرد: تعلیم و تربیت در دین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و کمک به توسعه و ساخت فضا‌های آموزشی متعدد یکی از نیاز‌های جامعه است.

وی با اشاره به اینکه زیر بنای توسعه هر کشور آموزش و پرورش است متذکر شد: کمک به دانش آموزان نیازمند و ساخت و توسعه مدارس، قدم گذاشتن در راه تحقق آرمان‌های الهی می‌باشد.

امینیان اشاره کرد: هشترود دارای ظرفیت‌ها و استعداد‌های فراوان در همه حوزه‌ها بخصوص نیروی انسانی است که قابل مقایسه با سایر نقاط کشور نیست. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در هشترود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.