نصب بالابر غیر استاندارد و استفاده بیش از حد ظرفیت مجاز، مصدومیت 4 نفر را در پی داشت.

استفاده بیش از حد ظرفیت مجاز بالابر حادثه آفریدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حادثه سقوط بالابر غیرمجاز در ساعت 22:20 دقیقه روزگذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، گروه تخصصی نجات پنج را به همراه آتش نشانان ایستگاه 70 راهی محل حادثه در بزرگراه آیت الله سعیدی، بعد از چهار راه یافت آباد کرد.

محمد حسین قربانی، افسر آماده منطقه 4 عملیات در این باره گفت: در داخل یک قهوه خانه، مالک برای سهولت در تردد به زیر زمین مغازه، اقدام به نصب بالابر غیر ایمن و غیر استاندارد مابین طبقه همکف و زیر زمین کرده بود.

وی ادامه داد: به دلیل استفاده همزمان چهار نفر از این بالابر، سیم بکسل آن دچار پارگی شده و هر چهار نفر به عمق سه متری زیرزمین سقوط کرده بودند.

قربانی افزود: بر اثر این حادثه دو نفر دچار مصدومیت شدید شدند و توان حرکت نداشتند و دونفر دیگر از حال مساعدی برخوردار بودند.

افسر آماده منطقه 4 عملیات خاطر نشان کرد: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات نجات، مصدومین را که از ناحیه پا و کمر دچار آسیب دیدگی شده بودند به طبقه همکف انتقال و تحویل عوامل اورژانس دادند.

نیروهای عملیات پس از ایمن سازی و اطمینان از رفع هر گونه خطر، پس از ارائه تذکرات ایمنی به افراد دیگر به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار