رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین گفت: مسابقات بین المللی تونس حکم دیدار تدارکاتی را دارد تا برای بازی‌های پارآسیایی اندونزی آماده شویم.

بهمن رضایی رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه تیم ملی برای بازی‌های پارآسیایی اندونزی بیان کرد: به منظور شناخت ملی پوشان مسابقات قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۶۰ ورزشکاری که توانستند رکورد ورودی بازی‌های پارآسیایی را بدست آورند و به رنکینگ سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ نزدیک باشند به تیم ملی دعوت شدند.

او ادامه داد: از بین این ۶۰ ورزشکار حدود ۲۰ نفر در مسابقات بین المللی تونس که اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود شرکت می‌کنند. این رقابت‌ها برای ملی پوشان حکم دیدار تدارکاتی را دارد تا با آمادگی بیشتر راهی بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی شوند.

رضایی افزود: در حال حاضر تمام ورزشکاران دعو شده به تیم ملی به صورت غیر متمرکز در حال تمرین زیر نظر مربیان خود هستند و ۲۰ ورزشکاری که بتوانند بهترین عملکرد را در این مدت داشته باشند به مسابقات بین المللی تونس اعزام می‌شوند تا علاوه بر کسب آمادگی، در این مسابقات مدال‌های خوش رنگی هم در هر دو بخش مردان و بانوان برای تیم ملی بدست آورند.

او در مورد لیست نهایی اعزامی به بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ عنوان کرد: تعداد نفرات اعزامی به بازی‌های اندونزی بستگی به سهمیه دارد که برای ایران در نظر گرفتند و اگر همانند دوره قبل باشد حدود ۵۰ ورزشکار آقا و خانم در تمامی مواد مسابقات به این رقابت‌ها اعزام می‌کنیم و ترکیب اصلی تیم ملی در شهریور ماه مشخص می‌شود.

رضایی تصریح کرد: در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی تیم ملی دو و میدانی ایران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و تمام تلاش مان این است که با کسب مدال‌های خوش رنگ بتوانیم این عنوان را حفظ کنیم. تیم چین بسیار قدرتمند است و به دلیل حضور نفرات بیشتر همیشه در مکان نخست قرار می‌گیرد.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: تا زمان اعزام به بازی‌های اندونزی، ملی پوشان به صورت غیرمتمرکز زیر نظر مربیان خود تمرین می‌کنند و تنها یک اردو پیش از حضور در جاکارتا به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


اظهارات رضایی درباره تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار