رییس اداره ورزش و جوانان منوجان از توزیع بیش از 500 دست لباس ورزشی و 100عدد توپ فوتبال، فوتسال و والیبال بین ورزشکاران دو بخش مرکزی و آسمینون این شهرستان خبر داد.

عبدالوهاب تاجیکی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان منوجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در پی سفر مقام عالی وزارت ارتباطات به این شهرستان، با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان منوجان بیش از 500 دست لباس ورزشی و 100عدد توپ فوتبال،فوتسال و والیبال خریداری و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان بین حدود 35 تیم ورزشی دو بخش مرکزی و آسمینون توزیع شد.

وی افزود: شهرستان منوجان با 10 هیئت فعال ورزشی دارای هزار ورزشکار سازمان یافته و بیش از هزار ورزشکار سازمان نیافته است که بیش از 70 درصد آنان در روستاها به فعالیت های ورزشی می پردازند.

محمد حجتی پور، فرماندار شهرستان منوجان نیز در حاشیه ی توزیع این اقلام ورزشی در بین ورزشکاران به اهمیت جایگاه ورزش در جامعه پرداخت و این کار را یکی از ابزارهای ایجاد نشاط در جامعه دانست.

وی تأکید کرد: باید در زمینه ی ورزش به تمامی شهرستان به ویژه روستاها نگاه ویژه ای داشت.

حجتی پور ورزش را مهمترین عامل در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد و تقویت روحیه ی نشاط،شادابی و امید به زندگی و آینده عنوان و تصریح کرد: در دنیای صنعتی و ماشینی امروز، آنچه که سلامتی انسان را در همه ی جوانب تضمین می کند، ورزش است.

انتهای پیام/ب

اقلام ورزشی بین ورزشکاران منوجانی توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار