وینفرد شفر پس از نشست امروز با افتخاری و صحبت‌های لازم در مورد لیست ورود و خروج، فردا ایران را به مقصد آلمان ترک می‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از کسب مقام سوم رقابت های لیگ برتر و کسب جام در مسابقات حذفی در نهایت امروز نشستی را با افتخاری مدیر عامل باشگاه برگزار خواهد کرد تا آخرین تصمیمات را برای تیمش لحاظ کند.

سرمربی آلمانی استقلال امروز با حضور در دفتر افتخاری درباره لیست ورود و خروج خود صحبت می کند و برای مدت 20 تا 25 روز فردا ایران را به مقصد آلمان ترک خواهد کرد.

پیش از این نیز ساشا شفر ،بویان ريا،ساناک و کولی ایران را ترک کرده بودند و راهی کشورشان شده بودند.

اولین خروجی استقلال مشخص شد

ارشیا بابازاده اولین خروجی استقلالی ها برای فصل آتی است و در نهایت مدیران آبی پوش به دنبال جذب دروازه بان جدید برای آبی پوشان هستند.

بابا زاده در فصل جاری به عنوان دروازه بان سوم استقلال مشغول به فعالیت بود که با توجه به بازی نکردن او در این فصل او اولین خروجی آبی ها نم می گیرد.

مدیران استقلال درصدد هستند تا یک دروازه بان از تیم امید این تیم جایگزین او کنند.

اردوى استقلالى ها در خارج از کشور؟

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته ميان مديران باشگاه استقلال و شفر قرار است آبى پوشان اردويى را قبل از آغاز فصل جديد داشته باشند كه احتمال دارد اين اردو در كيش، ارمنستان و يا تركيه برگزار شود.

البته گفتنی است که احتمالا این اردو در کشور ترکیه برگزار می شود. وینفرد شفر وظیفه  ارزیابی شرایط و امکانات لازم را برعهده دارد.

البته بايد ديد مديران استقلال از لحاظ شرايط مالى مى توانند اردوى خود را در خارج برگزار كنند و يا با ماندن در تهران اين امر را انجام مى دهند.

دومین خروجى استقلال مشخص شد

پس از جدایى ارشیا بابازاده از استقلال، نورافکن دومین بازیکنى است که از جمع آبى پوشان جدا شده و قرارداد خود را با شارلوا بلژیک منعقد کرده و این بازیکن براى این انتقال فقط باید ٥٠ هزار دلار به استقلالى‌ها پرداخت کند.

تمدید قرارداد ٣ ستاره استقلال دغدغه شفر

امید ابراهیمى، وریا غفورى و مجید حسینى ٣ بازیکنى هستند که قرارداد آن‌ها با استقلال به پایان رسیده و این موضوع دغدغه اصلى سرمربى تیم محسوب مى شود و او از مدیران خواسته تا هر چه زودتر تمدید قرارداد این بازیکنان انجام شود.

حضور مربى بدنساز جديد در اردوى تركيه آبى ها

طبق هماهنگى ها قرار است يكى از مربيان بدنساز خارجى كه سابقه حضور در بايرن مونيخ را دارد در اردوى خارجى آبى ها كه قرار است در تركيه برگزار شود حضور پيدا كند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار