نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی توئیتری به رای شورای حقوق‌بشر سازمان ملل درباره خشونت‌های اخیر در غزه واکنش نشان داد.

نتانیاهو شورای حقوق‌بشر سازمان ملل را ریاکار و متعصب توصیف کرد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی توییتری در واکنش به رای شورای حقوق‌بشر سازمان ملل درباره خشونت‌های اخیر در غزه نوشت: «هیچ چیز تغییر نکرده است. سازمانی که خود را شورای حقوق بشر می خواند، بار دیگر ثابت کرد که ریاکار و متعصب است و هدف آن آسیب زدن به اسرائیل و حمایت از تروریسم است. اما بیش از همه این سازمان اثبات کرد که از اوضاع پرت است. اسرائیل کاملا قطعنامه ای را که به وسیله یک اکثریت همیشه ضداسرائیلی تصویب شد، رد می کند؛ اکثریتی که نتیجه گردهمایی آن از آغاز روشن بود. اسرائیل بر اساس حق دفاع از خود، به دفاع از شهروندان و سربازانش ادامه می دهد.»

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد تصمیم گرفت با هدف بررسی حوادث نوار غزه و جنایات اسرائیل (رژیم صهیونیستی) سازوکار مستقلی را برای تحقیق تشکیل دهد.

این طرح به شدت اقدام نظامیان اشغالگر در استفاده از زور علیه غیرنظامیان فلسطینی را محکوم می‌کند و خواستار اتخاذ تدابیری است که سلامت و حمایت از غیرنظامیان فلسطینی را در اراضی اشغالی تامین کند.

پیشتر نیز آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود اسرائیل باید به سرعت از شورای حقوق‌بشر سازمان ملل خارج شود و آمریکا را نیز با خود همراه کند.

انتهای پیام/

خشم نتانیاهو از رای شورای حقوق‌بشر سازمان ملل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
آمریکا بابکاربردن ابزار حق وتو عملا هرگونه اقدام ملل متحد را خنثی میکند اکرچناچه آمریکا ورژیم صهیونیستی از آن خارج شوند آنوقت بدون هیچ فشاری به جنایت خود شدت میبخشند
Iran (Islamic Republic of)
خودم
۱۷:۰۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام
پیشتر نیز آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود : اسرائیل باید به سرعت از شورای حقوق‌بشر سازمان ملل خارج شود و آمریکا را نیز با خود همراه کند ،
بهترین خبری است که می شود از سوی این رژیم شنید به این صورت خروج آمریکا واسرائیل از سازمان ملل به صورت رسمی آغاز گردیده و بزودی هیچ گونه حمایت رسمی از سوی کشورهای عضو از این دو لکه ننگ جامعه بشری نخواهد بود ، سپس خواهیم دید این رژیم چگونه در منجلاب خود ساخته غرق خواهد شد.
یا علی مدد
آخرین اخبار